FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Noen som har polypp i livmor, men ble gravid?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Hei! I sommer (juli) ble det i forbindelse med sekundær infertilitetsutredning oppdaget en polypp/muskelknute i min livmor, jeg ble gravid i august etter å ha prøvd i over 2,5 år med 2 MA og 2SA underveis. I morgen er jeg 17 fullgåtte uker og har vært på flere UL og alt er bra med babyen. Vet at jeg må følges opp etter fødsel ang polypp/muskelknuten, men det har ikke vært noe mer fokus på dette, så får bare ta det som det kommer - men jeg ble da gravid for det Har forresten også ei jente født i -06 og venter nå nr 2 Lykke til da!! Klems
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 23. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2010 Takk for svar Jeg har blitt henvist til Hysteroscopi nå, så håper de fjerner det som evt. er der Gynekologen sa at en polypp virker som en spiral, så det er lite håp før undersøkelsen er tatt, virker det som! Men kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå