Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Klart jeg kan se på deg,føler desember på deg..var mye desember på meg idag..har sett på flere. men det er det jeg føler.. Får også en sterk guttefølelse. Mars kommer også frem.

Trekker et kort på deg også.

Francesca: "Hva ønsker du deg akkurat nå? Visualiser det og det vil manifestere seg. Negativitet vil blokkere dine fremskritt. Så her må du dagdrømme som bare det! Tror det kan gå fort hvis du tenker positivt og virkelig tror at dette går fort.. Har du/dere vært litt usikker på om dette er helt riktig tidspunkt å starte prøvingen? Masse lykke til:)

Kan du se på meg? Vet du har gjort det 100 ganger før men..:P

Hva føler du nå ang graviditet. vi har tatt det litt slow noen mnd..men nå blir det noen mnd med prøving igjen.. jobb? og ikke minst får du opp noe ang flytting? Husværtene vurderer å selge..:( 30.11.87

Hei åå så glad jeg ble for at du hadde sett på meg og for at du så desember i tillegg!! ;-D Er som sagt på min første prøving og ikm kommer helt i slutten av måneden, så kan fort bli desember før jeg evt finner ut av noe :) Vi har vært litt usikker ja, har skjedd mye i livet mitt så er litt kaos, men samtidig føles det helt rett! Tusen takk skal du ha, skal gi tilbakemelding hvis noe skjer :) Kan se tilbake på deg, men det må bli i kveld el i morgen ettersom jeg skal jobbe helt til kvelds nå. Snakkes senere da :)

Da Bambi. Det var vanskelig å få opp noe rundt graviditet i dag, men viktige måneder i forhold til dette så var det mai og desember neste år jeg fikk opp, mulig gravid - fødsel? rundt disse månedene. Litt usikker her.

Ang jobb får jeg opp miksede signaler. Først får jeg opp stor skuffelse, eller mørke tanker rundt dette, litt usikker på om dette er noe som allerede har vært? Eller så kan det rett og slett være at du ser litt mørkt på jobb for tiden, eller ikke trives der du er? Men så får jeg et kort som forteller om nyheter eller meldinger av alle slag, noe som plutselig kommer og som viser til forandring. Men får opp at noe vil avsluttes og det raskt, skal du slutte i jobben din eller noe? Får opp at du flytter på deg, og det kan være reise, men også flytte fra et arbeidssted og på vei til det neste. Var egentlig utrolig mye rundt følelser her og at du har mye følelser rundt dette og synes det er tungt? Får ikke opp så mye mer konkret rundt dette nå.

Når du spør om flytting lurer jeg jo på om det har blandet seg inn i det forrige spm og at det er dette jeg får opp, hmm.. ble usikker nå. Venter på tilbakemelding fra deg og ser nærmere på det da. Akkurat som jeg plutselig ble sikker på at det gjelder dette, at dere har fått et plutselig varsel om flytting og at dette ikke var ventet? Du tar dette tungt?

Send meg gjerne tilbakemelding på pm om du ikke vil legge ut alt her. Kan se nærmere når jeg vet mer :) Klem.

Hei igjen:) Og tusen takk:)

Jeg ble veldig skuffet på jobb her for en mnd siden da jeg ikke fikk en stilling jeg hadde søkt på...har gått i vikariat i lang tid:( Men ellers stortrives jeg på jobb, og føler jeg har gjort riktig yrkesvalg:)

Vi har visst lenge at de skal selge huset, men temaet har vært borte en stund og nå har de begynnt å tenke på det igjen, vil ikke flytte enda. Vi stortrives her, og uten fast jobb på meg er det vanskelug å kjøpe noe selv. Så vi håper på å bo her litt til..

Kan det være at jeg ser mørkt på noe annet for tiden?

Jeg er veldig sliten..føler meg utbrent, og batteriene vil bare ikke lades opp igjen..er konstant utslitt og det er et ork å gå ut av senga.. Skjønner ikke hva det er, og vil ikke sykemelde meg da jeg føler meg utsatt uten fast jobb..dette ser jeg svært mørkt på. Kanskje det er det du får opp?

Tusen takk for at du så på meg, du virker kjempeflink og snill..føler du er en god person:) Håper spira sitter fort, det tror jeg også!:)

Ok fikk veldig følelse av noe plutselig nemlig, en forandring, kan være noe som kommer og det kan være positivt altså!, men som sagt så har jeg ikke spådd på en stund heller så ta det hele med en klype salt. Ja det er mye mulig jeg fikk opp at du føler deg sliten og utbrent, var type tunge følelser-kort jeg fikk opp, sånn "våken om natta" eller masse tanker, evt gråt.. osv. men det kan jo rett og slett være det du føler på. Må ta vare på deg selv da!

Tusen takk for de gode ordene på slutten, de tar jeg til meg :) Stor klem!

Annonse

Hm, kanskje det er noe som kommer da, får håpe det er positivt da:p

Men det med tunge følelser kan stemme, iforhold til det jeg har nevnt.

Mange som sliter med å sende meg pm, skjønner ikke det :( Mange sier de må legge meg til som venn for at det skal gå :) Du kan jo prøve det, for den er ikke full:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...