Gå til innhold

Rosene også fra 2 trimester! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia

Jeg får inn at det er ei prinsesse.. Din fødsel blir en veldig fin opplevelse. Har du lyst å ha med deg mor/svigermor/søster osv?? Føler det er ei dame som ønsker å delta ...En normal fødsel..

Lykke til

Hei og tusen takk for svar! :-)

Har dei 3 siste gangene hatt nesten 3 helt identiske kjempelette fødsler, og håper og tror det blir slik denne gangen også! :-)

Dattera mi på 15 år har vært med på dei 2 siste fødslene og hun har allerede spurt om å få bli med denne gangen også, så det kan godt være henne du fornemmer! :-)

Heia..

Jeg får inn gutt på deg.Men har du ei datter?? Får jeg får nemlig 2 barn opp på deg.. 2 barn som er tette altså.. Svangerskapet går kjempe bra. Du vil nok ha litt vondt i ryggen den siste mnd.Men dette er helt normalt.

Navn ja... Noe med S , fikk ikke mer inn desverre.Men kan gjerne se på deg seinre..

Lykke til

Ja,du får en lett og fin fødsel.. Da er det nok henne jeg fikk opp.. Jeg føler at hun er så ivrig,og gleder seg til å få delta..

Du får gode besjed snart,det kan være et brev /innvtasjon ,ja noe på et papir som gjør deg kjempe glad.. Gode nyheter på vei..

Lykke til

Annonse

tusen takk for svar :)

har ei datter som fyller 3 i mars :) jeg ønsker gjerne at du ser mer på meg senere!! :) kjempe spennende!! sist svangerskap gikk jeg 13 dager over tiden og måtte settes igang,håper å slippe det denne gangen! Jeg var også veldi fin form,men veldig ustabil i psyken.. mange tårer :) Er også nyskjerri på om det blir vårt siste barn.. :)

Igjenn tusen takk! :)

Kan du se på meg også:-)

Termin 03.05.2011, mitt første barn. Er veldig spent på om det blir en prins eller prinsesse, og såklart hvordan fødselen blir?

Har du noen beskjed fra min engel også, blir jeg veldig glad:-)

På forhånd takk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...