Gå til innhold

Vil du bli spådd gratis??

Anbefalte innlegg

Hei Rosene!

Jeg lure veldig på ka slags kjønn æ får,skal faktisk på 18-ukers ultralyd i morra tidlig,men hadde vært artig å høre ka du tror. Hvordan kommer fødselen min til å være?? Gruer meg veldig da den forrige var så lang med rier uten opphold de siste 4 timan,jeg åpnet meg ikke i det hele tatt. Kommer fødselen til å vare lenge denne gangen da? Og går alt bare bra tror du??

Håper at du har tid å svare meg her i kveld da jeg skal til ultralyd i morra tidlig.

Klem fra mæ:-)

Heter Tove og er født 06-03.69.

Fortsetter under...

Jeg ser at du får en gutt .

Din fødsel vil gå lettere enn sist ..Tror din fødsel vil vare ca 5-6 timer.. Ikke vær redd ,dette ska gå bra..

begre er et positivt kort, som noen ganger kalles "ønskekortet". Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt.

Lykken gjelder spesielt for materielle og økonomiske saker. Kortet er spesielt heldig hvis du har et fysisk hardt yrke. God helse og helbredelse av sykdom vises også i dette kortet

Lykke til...

Klem

Annonse

Hei Rosene :)

Vil du please spå meg også?? Skal på ultralyd på mandag og klarer ikke å vente :)

Jeg er veldig spent på hvilket kjønn jeg har i magen denne gangen ...

Kan du spå meg? Jeg er føst 10.04.82

takk på forhånd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...