Gå til innhold

Vil dere bli spådd gratis?? Se hit da vel,,

Anbefalte innlegg

Lettere å spå deg med fødselsdato.Men prøver meg lell..

Jeg føler at du vil føde normalt nå,ikke noe komplikasjoner denne gangen. Det blir en flott fødsel.Den er under på ca 4-6 timer. Du får en flott fødsel hjelper..

Lykke til

Fortsetter under...

jaa gjerne :D

Jeg er 9+0 i dag, var på ultralyd og så det perfekte nurket i går:)

Fikk termindato St.Hans 23.06.11.

Jeg lurer på om alt går fint, om det blir gutt/jente og når du tror jeg føder..

Jeg er født 290383, mannen 030877

Takk:)

Rosene: Hei, jeg er like gammel som deg, og prøver for første gang nå. Gått noen dager siden jeg kunne teste, men tør ikke riktig enda.

dato: 9.12.1978

tror du jeg er gravid nå, eller blir det snart?

tror du det blir gutt eller jente?

Tror du jeg får flere/ hvor mange tror du jeg får? Har ønsker om flere :)

Er redd for ikke å kunne bli gravid, selv om jeg aldri har prøvd å bli det. Spår faktisk selv men ikke meg selv, det går ikke. Klem :)

Annonse

Jeg ser at du får en liten prins. Han er en sikklig hjerte knuser.. Jeg ser at alt er bra ,så du trenger ikke å beskymre deg ;) Termin din blir kanskje 18-20 juni ...

Situasjoner

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder

Ti mynter står for rikdom og stabilitet. Velstanden er opparbeidet av deg selv over lengre tid, eller gjennom tidligere generasjoner. Penger er i lufta, kanskje i form av en arv, gaver eller bonusutbetalinger. Nå må du tenkes langsiktighet og trygghet, og du må kanskje legge penger til side. Likevel har du penger nok til å foreta en investering, dersom denne er fornuftig.

Kortet har også mye med familie å gjøre. Kanskje får du praktisk hjelp fra familiemedlemmer. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon

Kortet dukker ofte opp i forbindelse med grupper av mennesker, gjerne i sammenheng med utdanning. Gruppen kan være en kirke, skole, klubb, team, kompani eller samfunn. Hierofanten viser til konformitet og gruppeidentifikasjon. Han liker alt som er oversiktlig og systematisk og har detaljerte leveregler. (de som jobber i skole,barnehage,barnevern,sykhjem osv,eller dem som jobber med barn /mennsker ,som gir dem råd,og veileding får som regel dette kortet)

Han gir råd og veiledning, og kan representere en lærer eller en venn med en viss autoritet. Kanskje er du interesert i spørsmål av filosofisk og religiøs art, og har behov for å finne spirituell mening i livet. Frihet kan oppnås gjennom viten

Lykke til..

BareMeg73

Du får ei lita prinsesse ...Ja,alt går bra med dere begge..

Videre var disse noen av korta du fikk :

Kortet betyr full fart. Ting skjer i enormt hastighet, og det er for sent å snu prosessen. Handling må også skje raskt. Det er ingen tid til å nøle, her gjelder det å smi mens jernet er varmt. Du må ta initiativ og opptre selvsikkert og modig.

Kortet kommer ofte med nyheter og meldinger av alle slag, som fører med seg forandringer. Informasjonen kan muligvis være forkledd, så følg med. Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise.

Kortet tyder også på en retning mot en lykkelig avslutning. Samtidig kan det bety en begynnelse - kjærlighetens piler treffer deg

handler om visjoner og forutanelser. Starten på et prosjekt har vært vellykket. Du har erobret viktig innsikt og erfaring, og dette gir styrke. For å nå videre må du være villig til å stole på ideen din, ta første skritt og lede andre mot målet.

Kortet viser til godt samarbeid med dyktige partnere. Sannsynligvis er du avhengig av andres hjelp for å komme deg videre. De originale tankene dine vil belønnes senere. Dette er et positivt kort for skribenter, talere, oppfinnere, handelsvirksomhet, partnerskap og kunst

står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig.

Kortet viser seg ofte i forbindelse med grupper. Det kan være vennskap eller andre former for hjelp og støtte. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet.

representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager. Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser

Lykke til..

Klem

Annonse

For god energi på deg ,og fine kort.. Jeg føler at alt vil gå bra.Men du er altfor besymret.Prøv å ikke vær det.. Du får en tlf eller en sms snart,som vil gjøre deg kraftig forbauset..

Lykke til..

22.10.88

God kveld..

Jeg har god følelse på deg, du vil ha en enkel fødsel- Du får en veldig fin gave ,til babyen. Det er enten et pledd, teppe , som noen i fam /nære venner har strikka /brodert---- Den vil bety for dere..

Klem

Kjære rosene har du tid og ta en titt på meg og????????? Har sendt d en sms men ikke fått noe svar så da prøver jeg her. Ser du hvilkent kjønn det gjemmer seg i min lille mage? Er født 130875. Blir veldig takknemmelig for svar. Tusen takk hvis du har tid. Klem

Hei :)

Har skrevet her en gang, men skriver igjen:)

Jeg er født 05.02.1990 og er gravid 8+0

Jeg lurer på om det er ei jente eller en gutt vi venter?

Går alt bra?

Er det kanskje flere i magen min?

:)

Takk

Hei Rosene!!

Hadde satt veldig pris på om du hadde mulighet til å se hvilket kjønn du tror jeg kommer til å få denne gangen? Og hvordan fødselen blir? Naturlig, planlagt ks eller hasteks?? Litt nervøs for fødselen, ja :P

Jeg er født 15. 01. 1983.

På forhånd, tusen takk!!

heia :) ønsker å bli spådd :) har blitt spådd før å det stemte :) er gravid med nr3 (nr 2 med nåværende samboer )

lure på om kjønn, hvor langt æ egenlig e på vei da termin e usikker, om denne fødselen å går fort, at alt e bra å går bra :)

håper på svar :)

meg:26.09.81

samboer:06.11.78

1barn:27.06.03

2barn:24.05.08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...