Gå til innhold

Vil dere bli spådd gratis?? Se hit da vel,,

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

Jeg er ei dame på 31 år,har 3 barn osv.Jeg driver med tarot,holdt på nå i 14 år. Hvis dere ønsker å vite,kjønn,når babyen kommer osv, hvordan svangerskapet og fødsel blir,om det er tvillinger,osv da kan dere skriv ned et deres fødselsdato for at jeg ska spå dere. Kom gjerne innom spå/horoskop siden eller min spåkafee.. Ikveld spår jeg ca 5 pers---

;) Da snakkes vi

Fortsetter under...

Hei Rosene!!:)

Du spådde meg inne på spå sidene for to måneder siden og fortalte at jeg skulle bli gravid innen 8 mnd. Og her er jeg;)

Du husker det sikkert ikke men det var jeg som var ganske bekymret for en spådom jeg fikk for noen år tilbake,og lurte derfor på om alt gikk bra i svangerskapet:)

Det jeg lurer på nå er fortsatt det samme,for kjenner jeg er bekymret fortsatt. Og kjønn på babyen:)

25 05 82.

På forhånd takk igjen:)

Annonse

Hei! Jeg vil gjerne bli spådd. =)

Gravid i 7. uke, og har en liten en på 2 år.

Vil gjerne vite hvordan svangerskapet blir, og selvfølgelig alt det de fleste lurer på.. Gutt eller jente osv. =)

Håper jeg hører fra deg!

260484 termin 130711

Heisann!! :)

Jeg vil gjerne bli spådd gratis og! :)

Er ca 5+2 uker gravid og har ei datter på 2 år og 8 mnd. :)

Vil gjerne vite hvilket kjønn dette blir, hvor mange barn du ser på meg etc! :)

Håper på positivt svar! :)

Jeg: 03 03 81

Samboer: 03 03 72

Datter 1: 05 03 08

Termin 20.07.11

Med vennlig hilsen Trultemora! :)

jaa :) spennende! Viss det ikke er alt for sent da..

Jeg er 7 uker på vei idag :)

Jeg lurer på hvordan svangerskapet blir, og om det er gutt eller jente :)

Fødselsdato : 15.02.90

Annonse

Hei jeg har ønsket meg barn lenge nå og føler at vi prøver å prøver uten at det skjer noe.. når klarer jeg å bli gravid? har prøvd i et halvt år nå uten hell.

Født: 21.06.91

Hei :) Jeg har veldig lyst til å bli spådd:)

Jeg er gravid i uke 8 med nr 2.

Forige fødsel var ganske dramatisk og endte med keisersnitt.

Så jeg lurer veldig på om denne fødselen kommer til å gå greit, eller om det blir keisersnitt denne gangen og? :)

Også lurer jeg veldi på hvilken kjønn det blir, er så spent, og greier ikke å vente til ul.

Heia..

Når jeg så på deg nå,så fikk jeg følesen av gutt ,men plutselig jente. Så ja det er godt mulig du venter tvillinger.. Ja,jeg tror at du venter tvillinger..Jeg kan gjerne se på deg om en uke ,igjen. Jeg har spådd ganske så mange idag,sittet i 3 timer så er sliten nå.Og når man er sliten er det vanskligere få inn innfo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...