Gå til innhold

Vil dere bli spådd gratis?? Se hit da vel,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen..

Jeg er ei dame på 31 år,har 3 barn osv.Jeg driver med tarot,holdt på nå i 14 år. Hvis dere ønsker å vite,kjønn,når babyen kommer osv, hvordan svangerskapet og fødsel blir,om det er tvillinger,osv da kan dere skriv ned et deres fødselsdato for at jeg ska spå dere. Kom gjerne innom spå/horoskop siden eller min spåkafee.. Ikveld spår jeg ca 5 pers---

;) Da snakkes vi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

jeg vil gjerne vite kjønn og om babyen er frisk og rask :)

131178

:)

Skrevet

Hei :)

Eg vil gjerne bli spådd.

17.06.79

:))

Skrevet

Hei Rosene!!:)

Du spådde meg inne på spå sidene for to måneder siden og fortalte at jeg skulle bli gravid innen 8 mnd. Og her er jeg;)

Du husker det sikkert ikke men det var jeg som var ganske bekymret for en spådom jeg fikk for noen år tilbake,og lurte derfor på om alt gikk bra i svangerskapet:)

Det jeg lurer på nå er fortsatt det samme,for kjenner jeg er bekymret fortsatt. Og kjønn på babyen:)

25 05 82.

På forhånd takk igjen:)

Skrevet

Jeg vil også bli spådd, så spennende :)

10.03.75

Skrevet

Jeg også :)

Går dette bra? Kjønn?

23.02.80

Skrevet

Hei! Jeg vil gjerne bli spådd. =)

Gravid i 7. uke, og har en liten en på 2 år.

Vil gjerne vite hvordan svangerskapet blir, og selvfølgelig alt det de fleste lurer på.. Gutt eller jente osv. =)

Håper jeg hører fra deg!

260484 termin 130711

Skrevet

Heisann!! :)

Jeg vil gjerne bli spådd gratis og! :)

Er ca 5+2 uker gravid og har ei datter på 2 år og 8 mnd. :)

Vil gjerne vite hvilket kjønn dette blir, hvor mange barn du ser på meg etc! :)

Håper på positivt svar! :)

Jeg: 03 03 81

Samboer: 03 03 72

Datter 1: 05 03 08

Termin 20.07.11

Med vennlig hilsen Trultemora! :)

Skrevet

jeg har aldri blitt spådd før, så det hadde vært gøy:)

født. 30.05.85

er 6 uker på vei:)

Skrevet

Hei. Jeg vil også gjerne bli spådd. Jeg er født 04.08.87. Vil gjerne vite om barnet er fiskt og kjønn:) så spennende!

Skrevet

jaa :) spennende! Viss det ikke er alt for sent da..

Jeg er 7 uker på vei idag :)

Jeg lurer på hvordan svangerskapet blir, og om det er gutt eller jente :)

Fødselsdato : 15.02.90

Skrevet

Hei :)

Jeg vil veldig gjerne vite om jeg får jente eller gutt denne gangen?

210873

Takk ;o)

Skrevet

Nå var jeg vel for seint ute :(

Men hvis du orker, så lurer jeg på når jeg blir gravid, å om det vil gå bra denne gangen? 260188.

:)

Skrevet

Hei:) Håper du har muligheten til å se litt for meg;) Kommer jeg til å få ett tøft svangerskap? Gutt eller jente? Og når kommer den?

Født:210581:)

Skrevet

Jeg har aldri blitt spådd, så det hadde vært spennende.

020873

Skrevet

Hei:)

Jeg vil gjerne bli spådd!

01.04.86

Skrevet

Jeg er vel for sent ute, men om du har tid til å se litt på meg også så ville jeg blitt glad for det:))

02.06.73

Skrevet

Heia:)

vil veldig gjerne vite om jeg får gutt eller jente denne gangen,har en jente fra før av som er født i mars.

0303.81 er jeg født :)

Skrevet

Åååå, jeg vil gjerne bli spådd... Er kun 5 uker på vei og alene med spiren i magen. Vil gjerne vite kjønn og om bf vil være endel av livet vårt??

Skrevet

Hei jeg har ønsket meg barn lenge nå og føler at vi prøver å prøver uten at det skjer noe.. når klarer jeg å bli gravid? har prøvd i et halvt år nå uten hell.

Født: 21.06.91

Skrevet

Åååå, jeg vil gjerne bli spådd... Er kun 5 uker på vei og alene med spiren i magen. Vil gjerne vite kjønn og om bf vil være endel av livet vårt??

FreCe

301083

Skrevet

Hei :) Jeg har veldig lyst til å bli spådd:)

Jeg er gravid i uke 8 med nr 2.

Forige fødsel var ganske dramatisk og endte med keisersnitt.

Så jeg lurer veldig på om denne fødselen kommer til å gå greit, eller om det blir keisersnitt denne gangen og? :)

Også lurer jeg veldi på hvilken kjønn det blir, er så spent, og greier ikke å vente til ul.

Skrevet

Hei:)

Jeg vil gjerne bli spådd :)

Er 8+2 på vei :) Gutt eller jente? :)

140990 :)

Skrevet

Er vel egentlig for sent, men jeg vil også bli spådd... :)

Vil gjerne vite så mye som mulig! :) Kjønn og om det evt er tvillinger? Har foreløpig termin 16.07.11.

Er født 13.01.90.

Skrevet

Heia..

Når jeg så på deg nå,så fikk jeg følesen av gutt ,men plutselig jente. Så ja det er godt mulig du venter tvillinger.. Ja,jeg tror at du venter tvillinger..Jeg kan gjerne se på deg om en uke ,igjen. Jeg har spådd ganske så mange idag,sittet i 3 timer så er sliten nå.Og når man er sliten er det vanskligere få inn innfo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...