minnimus83 Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 når du er i dei 14 + - dagene er det noen som har merket at du er ganske nerme til at det kan skje noe `?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 for min egen del merket jeg at jeg fikk mer energi. Ganske mye mer energi faktisk;) Følte meg nærmest ustoppelig der jeg vasket fra tak til gulv og svingte meg med moppen med et smil rundt munnen Ukene før hadde jeg følt meg uggen, trøtt og tappet for energi. Nå er jeg 34+1 og er i litt uggen form, håper jeg får mer energi mot slutten denne gangen også. Jeg trenger det, nå som jula nærmer seg
minnimus83 Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2010 eg er førstegangsfødere og er i uke 38 nå, er kjempe lei, håpe det ikkje er så lenge til noen så har noen tips for å fa de ukene til å gå fort?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Men egentlig så kan man gå å kjenne på tegn her og der, og ha tegn mange uker før termin og likevel så går man over. Hadde det vært noe svar på dette, så hadde vel alle kunne forutse sin fødsel. Som regel starter det ut av det blå Det gjorde det hos meg ihvertfall. Men når jeg ser i min svangersskapsdagbok fra ifjor, så ser jeg fortsatt at jeg skriver at jeg er uggen i uke 38, men begynner å sove bedre om natten. Men i uke 39 kom energien og jeg fødte når jeg var 39+4
magica fra tryll Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Husker godt da jeg skulle ha nr 3. Trodde jeg skulle føde hvert øyeblikk fra 14 dager før, men endte med å gå 17 dager over termin! Lærte meg en lekse der,ja;) Så nå overbeviser jeg meg hver gang om at jeg heeelt sikkert kommer til å gå over..hehe
minnimus83 Skrevet 16. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2010 hva ska eg gjør for å få dagene til å gå?
Luna har født. Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Søren da Magica!! Hehe, her sitter jeg med 16 dager til termin og har mensmurringer innimellom og kraftige kynnere i perioder. Da tenker jeg at det er like før, kanskje i natt?...Nei..ikke i natt heller. Kanskje jeg skal lære av din lekse jeg også Innstiller meg herved på overtid!!!! skal vi si 3 uker...? Haha Luna....
magica fra tryll Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 Hei du Luna! Ja, det er nok en bedre strategi for ikke å bli sprø... Har du noen tradisjon på å føde før tiden,da? Det har ikke jeg! Selv om jeg sist ventet nr 5, gikk til modningsakupunktur, ble strippet, hadde masse kynnere, stor unge osv, gikk jeg 5 dager over tiden...
magica fra tryll Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 -og ikke vil de ut de ungene når det først er igang heller,-de trives for godt inni der tror jeg..hehe
mamma til lillingen Skrevet 17. november 2010 #10 Skrevet 17. november 2010 14 dager igjen i dag, og i går hadde jeg masse energi, nok til å vaske en haug med klær, rydde litt og sånt. Men i dag, tja, jeg tror jeg brukte opp energien i går, for å si det sånn. Men er det ikke deilig da, å kunne enda sitte i morgenkåpa kl 10.30 på en onsdagsformiddag å egentlig ikke ha planer om å ordne seg snart? Jeg nyyyyter det hvertfall!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 17. november 2010 #11 Skrevet 17. november 2010 Ja, det er bare å nyte de siste dagene i "frihet". Det blir alltids nok å gjøre etter fødsel Man kan jo lage noe mat, eller noe attåt kaffen som man kan fryse ned. Så har man noe å servere, eller et lettvint måltid til seg selv når man har dager det ikke blir tid til sånne sysler Ellers ville jeg bare ha satt meg i sofaen, innpakket i et pledd. Sett på tv, lest et blad eller en bok. Ja, bare kosa meg skikkelig!! Sånt har jeg ikke hatt muligheten til så ofte lenger :/ Men så er det jo veldig spennende mot slutten, så vanskelig å ikke være rastløs Lykke til alle sammen!
minnimus83 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 17. november 2010 jm elle legen kan vel ikkje finne ut hva tid de trur fødselen vi finne sted om det blir tidlig elle sen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå