Gå til innhold

I morgen skal jeg på ul....

Anbefalte innlegg

Dette er tredje gang jeg er gravid, og har aldri vært så nervøs for en ul før. Har akkurat de samme symptomene som jeg hadde med begge de to jentene mine, og heller ingenting annet som skulle tilsi at noe skulle være galt denne gangen. Blir man bare mer redd for hver gang eller? Føler meg helt tullete:-) Drømmer om alvorlige skader på fosteret og at det både er to og tre der også videre. Ja ja, vi gravide er vel stort sett ikke helt på nett i den lille verden vår:-) He he

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142567425-i-morgen-skal-jeg-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

Hvordan gikk det på ultralyd i dag? Jeg venter og men tredje og skal på ultralyd om en uke. Kjempenervøs for at det ikk er liv, eller at fosteret har alvorlige skader. Kjenner meg veldig igjen i bekymringene dine, jeg har også vært inne på om det er tvillinger inni der. For vi har absolutt ikke tenkt å ha 4 barn ;-)

Men er alt bra er det det mest vesentligste:-)

Joda, ultralyden gikk kjempe fint:-) Det er vel bare typisk oss damer å bekjymre oss hele tiden:-)

jeg var i dag elleve uker, han fant ca 11+2, så det stemmer jo bra. Den lille var full av liv og vi så både fingrer og tær. Et hjerte som slo, blære og magesekk. Helt fantastisk. Det virket til og med som den ikke likte ultralyden, for den tok etterhvert hendene opp foran ørene og hode. Vidunderlig:-) Merker at det føles litt mer virkelig nå ja.

Jeg er sikker på at du får en like fin opplevelse om en uke:-) Hold meg oppdatert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...