jkristin81 Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Har en liten frøken med kolikk tendenser på kveldene. Er 12 uker nå. Hun er rolig og sover godt på dagen, men på kvelden buldrer og romler det enormt fra magen, og da rykker hun til og har tydelig vondt. Hadde en bedre periode på noen uker hvor hun var i seng ca tolv på kvelden, men nå romler det mer igjen og hun holder det gående til to-halv tre... Får minifom og jeg drikker ikke melk men spiser ost osv. Hun rykker til når det romler og bråker i magen. Trodde kolikken skulle hjelpe nå egentlig. Syns det er rart om det er noe jeg spiser siden hun er så rolig ellers i døgnet. Flere som har det sånn?
cadence Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Frøkna mi på 3 uker+ 2 dager er slik også. Har to runder i døgnet, morgen og kveld, der hun er utrøstelig. Den om morgenen er definitivt verst, men kveldsrunden er ikke til å spøke med den heller. Har idag kuttet ut melk (stort tap for meg personlig, men hva gjør man ikke for sine små?) men: Tenker som deg; hvordan kan hun være rolig resten av tiden hvis det er noe jeg har i meg? Slitsomme døgn dette:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå