Gå til innhold

Leiebil Gran Canaria - bilstoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal en uke til Gran Canaria, og skal leie bil hele uken. Har med en på 3 år og en på 5 mnd. Lurer på om jeg kan forvente ok bilstoler eller bør jeg ta med hjemmefra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan forvente å få to like seter om du bestiller seter med leiebilen, selv om det er så stor forskjell på ungene. De har noen seter som går fra 0-18 kg som vi helst ikke bruker til babyer hjemme, da de er ganske rette i ryggen. Evt kan det hende du får et sete til 3åringen der du må bruke bilens egne belter.

Jeg ville tatt med sete til minstemann og leid til største, men husk å bestill det da du bestiller bilen, da de har begrenset med seter.

Skrevet

Vi leide bil med bilstol til vår 2-åring i Danmark i sommer og fikk to stoler å velge mellom: 1. Et ræl av en bilstol til hennes vektklasse og 2. Et enda større ræl av en bilstol til spedbarn med urin-og gulpeflekker og psykedelisk trekk fra begynnelsen av 80-tallet. Så ja, jeg er ikke imponert over bilstoler når man leier bil.

Skrevet

Var noe sånt noe vi opplevde da vi leide stol i New Orleans også.

Så vi tar alltid med stoler til alle 3 barna. Har egne reisestoler.

Skrevet

Ta med egne bilstoler, hvertfall til babyen. Vi hadde med babystol til våre baby, men den ble borte under reisen (!) og måtte leie sete. Det var et gammel forovervendt vræl.....Fikk vårt eget sete etter to dager, da.... Men vi tar alltid med egne seter når vi er ute og reiser. Det gjorde vi også i fjor sommer da vi var i USA med 2 åringen vår. Finnes ikke bakovervendte seter i usa...

Skrevet

Nå har vi bestilt til eldstejenta, og tar med til minsten. I verste fall får vi stoppe og kjøpe et på Atlantico, det må da være en barneutstyrsbutikk der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...