Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Har hatt maserier siden søndag (av og på)... Var på en sjekk søndag kveld, å var da moden (livmorhalsen var åpen og myk), 1 cm åpning og hodet var festet...(jordmor tok på hodet til lillegutt:)) Blir ganske sliten av disse vonde takene og venter i spenning på at det skal sette inn for fullt... Da jeg stod opp idag gikk slimproppen min:) tjohei:) Så da går jeg her da:P flere som har går å venter? Jordmor sa det kunne skje når som helst og di riene jeg hadde inatt var så vonde... Er 2 gangs og 36 uker....
Gulljentene Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Jeg har også hatt det helt grusomt de siste dagene! Er 19 dager til termin, og er annengangs. Første barn kom 9 dager før termin...Skal til jordmor på torsdag, og har ikke noe skjedd av seg selv innen den tid, så tror jeg kanskje jeg skal våge meg på å spørre om hun kan sjekke modenhet/evt åpning. Hun har aldri kikket nedi der på meg, så kanskje litt kleint å spørre om når jeg ikke er i nærheten av overtid liksom ?
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2010 Jeg hadde aldri turt å spørre jordmor om hun kunne sjekket meg, mest fordi jeg er sjenert og stille og bare jatter med:P hehe... Men hadde så vondt søndag og sambo ville at jeg skulle ringe på føden og da fikk jeg beskjed om å komme. Og da satt jeg med ctg og ble sjekket:) men nå begynner smertene å ta seg opp.. Er ok på dagen, kommer uregelmessig og bare litt murringer. Men på kvelden og natta har det vært helt grusomt, trodde vannet gikk i natt. Hadde akkurat vært på do, da jeg måtte igjen. Tisset et par dråper og plutselig bare rant det helt ukontrollert. Sånn forsatte det i ca 20 min. Så veit egentlig ikke helt hva det var:P Første kom 1 uke før hos oss:)
Gulljentene Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Oioioi! Høres jo ut som vannet ditt har gått!!!!!! Ville faktisk ringt føden nå hvis jeg var deg Lykke til!
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 16. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2010 Er litt usikker å skjønner du, derfor jeg har drøyd det litt. For det har ikke kommet noe mer etter det, og det ville det jo ha gjort... Bare flyr på do i ett sett fordi jeg har så nedpress:P
Gulljentene Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Du kan ha fått en lekkasje - det fikk jeg med første. Trodde det var vannet som virkelig gikk "på ordentlig" for det var ganske mye, men ikke noe SPLASH! Man bør ikke gå for lenge med lekkasje, maks 3 døgn tror jeg pga infeksjonsfare. De kan sjekke om det var ufrivillig vannlating eller fostervann hvis du tar på et bind og ser om det samler seg opp litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå