Gå til innhold

så var det denne tålmodigheten da:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt maserier siden søndag (av og på)... Var på en sjekk søndag kveld, å var da moden (livmorhalsen var åpen og myk), 1 cm åpning og hodet var festet...(jordmor tok på hodet til lillegutt:))

Blir ganske sliten av disse vonde takene og venter i spenning på at det skal sette inn for fullt... Da jeg stod opp idag gikk slimproppen min:) tjohei:)

Så da går jeg her da:P flere som har går å venter?

Jordmor sa det kunne skje når som helst og di riene jeg hadde inatt var så vonde...

Er 2 gangs og 36 uker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt det helt grusomt de siste dagene! Er 19 dager til termin, og er annengangs. Første barn kom 9 dager før termin...Skal til jordmor på torsdag, og har ikke noe skjedd av seg selv innen den tid, så tror jeg kanskje jeg skal våge meg på å spørre om hun kan sjekke modenhet/evt åpning. Hun har aldri kikket nedi der på meg, så kanskje litt kleint å spørre om når jeg ikke er i nærheten av overtid liksom ;)?

Skrevet

Jeg hadde aldri turt å spørre jordmor om hun kunne sjekket meg, mest fordi jeg er sjenert og stille og bare jatter med:P hehe... Men hadde så vondt søndag og sambo ville at jeg skulle ringe på føden og da fikk jeg beskjed om å komme. Og da satt jeg med ctg og ble sjekket:) men nå begynner smertene å ta seg opp.. Er ok på dagen, kommer uregelmessig og bare litt murringer. Men på kvelden og natta har det vært helt grusomt, trodde vannet gikk i natt. Hadde akkurat vært på do, da jeg måtte igjen. Tisset et par dråper og plutselig bare rant det helt ukontrollert. Sånn forsatte det i ca 20 min. Så veit egentlig ikke helt hva det var:P

Første kom 1 uke før hos oss:)

Skrevet

Oioioi! Høres jo ut som vannet ditt har gått!!!!!! Ville faktisk ringt føden nå hvis jeg var deg ;) Lykke til!

Skrevet

Er litt usikker å skjønner du, derfor jeg har drøyd det litt. For det har ikke kommet noe mer etter det, og det ville det jo ha gjort... Bare flyr på do i ett sett fordi jeg har så nedpress:P

Skrevet

Du kan ha fått en lekkasje - det fikk jeg med første. Trodde det var vannet som virkelig gikk "på ordentlig" ;) for det var ganske mye, men ikke noe SPLASH! Man bør ikke gå for lenge med lekkasje, maks 3 døgn tror jeg pga infeksjonsfare. De kan sjekke om det var ufrivillig vannlating eller fostervann hvis du tar på et bind og ser om det samler seg opp litt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...