Gå til innhold

dere som er på vei med nr 3...

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg har nettopp testet positivt med nr 3. De andre er 3 og 1 år, så dette kan fort bli litt tett;)

Men hvordan vokser magen på dere andre? Med nr 2 synes jeg at jeg ble så fort stor. Nå er jeg 8,5 uke på vei hvis jeg regner fra siste mens, men synes ikke at jeg har vokst i det hele tatt nesten. Ikke har jeg noe særli med symptomer heller.. Hmm får bare se hvordan det går, tenker jeg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142566956-dere-som-er-p%C3%A5-vei-med-nr-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har 2 gutter på 2 og 3 og og venter tredjemann i juli. Mistet i en MA i august, så er veldig spent på hvordan det skal gå denne gangen. er ifølge menstermin 6 uker i morgen, men ifølge når eggløysningen var så er jeg bare 4+3 enda. har heller ingen symptomer enda, og hadde heller ingen med den jeg mistet, så jeg håper det skal komme litt kvalme og berolige meg snart ;)

Hei og gratulerer :)

Tenk 3 barn snart :) Har to gutter på 2 og 4 så tror dette blir hektisk, men gøy :)

Er "bare" i uke 4 jeg da, men jaggu har jeg fått litt mage. Og spesielt om kvelden. Den er vanligvis flat som en pannekake, men nå buler den godt ut. Har måtte gå med store gensere på jobb for å skjule den. Skjønner jo at det er mye luft og sånn, men syntes det er liitt gøy også :))

Hei hei!

Jeg har to jenter på 3år og 6mnd og er 6 uker på vei med nummer 3.

Nr 3 var IKKE planlagt,men nå som sjokket har lagt seg gleder jeg meg masse. Til tross for at jeg selvfølgelig er litt bekymret for om tiden vil strekke til fremover:)

Har veldig lite symptomer denne gangen,men er jo relativt tidlig så de kommer nok.

Vi har en spennende tid fremfor oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...