Gå til innhold

Oii da!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er visst gravid, jeg.. Dette er nr 3. Vi strevde veldig med den første 3,5 år og så prøverør til slutt før det endelig lyktes. Så kom nr to på naturlig vis, men etter 2 spontanaborter. Og nå fikk jeg en positiv test i dag. Regnet meg tilbake til siste mens, og er ca 8,5 uke på vei. Har lite symptomer, bare blødende tannkjøtt, strekninger i magen og økt utflod. Tok egentlig testen i dag for moro skyld...

Vi har sagt at vi skal ta det som det kommer, men var IKKE forberedt på å treffe ennå. Fra å ikke bli gravid i det hele tatt, til å bli det på egen hånd 4 ganger på rad.. Har likevel en rar følelse av at dette ikke blir noe av, for som sagt kjenner jeg veldig lite, og de svangerskapene som det har blitt barn av har jeg vært superkvalm fra ganske tidlig... Må vel få undersøkt hvordan det ligger an, tenker jeg...

Blandede følelser i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg vil no uansett seier gratulerer!:)

Vil tru det kan vere lurt å ta kontakt med lege/jordmor og be om ekstra oppfølging, på grunn av dei tidlegare hendelsane. Så kanskje magefølelsen blir betre etter kvart. Uansett så er no alle svangerskap forskjellege, så kanskje dette er unntaket frå kvalme? Lykke til!!:)

Skrevet

Takk for det, tøybleiemor.. Legen min sa akkurat det samme:) Skal uansett til tidlig ultralyd for å vite hva som skjer.. Har landet litt nå, og det er jo litt koselig også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...