Gå til innhold

Dere som har overvektige menn - tips til gode sex-stillinger?

Anbefalte innlegg

Har akkurat møtt igjen mannen i mitt liv, og jeg er veldig glad! Men han har blitt ca 30 kg tyngre siden sist, og han var ikke akkurat tynn i utgangspunktet - det spiller ingen rolle for meg, men når vi skulle ha sex tidligere i dag, ble det litt keitete - noen som har tips til gode stillinger som funker for veldig tykke menn?

Fortsetter under...

Så flott at du har funnet kjærligheten :)))

En stilling jeg kan se for meg er bra, er når han legger seg på ryggen i motsatt ende av deg, og dere har kjønnsorganene mot hverandre. Så legger du beina dine skrevs over hans, mens han har sine skrevs under dine. Han trenger så inn i deg. Hold hverandre gjerne i hendene, og dra den andre til dere. Frem og tilbake. Da går han ut og inn i deg. Denne stillingen øker også sjangsen for at han treffer G-punktet ditt. Kjempe god stilling.Jo langsommere man vugger, desto mer pirrende er denne stillingen. Jeg får alltid orgasme av denne ;-))

Min mann er ikke overvektig, men denne stillingen er kanon uansett. Og en evt mage vil ikke være i veien. Lykke til :-))

til du siste : jeg sa jo aldri at det var et problem, da! Men bare litt uvant, herregud -

første gang vi hadde sex i dag på 5 år, jeg regner jo med at vi finner ut av det etterhvert, jeg spurte jo bare om råd for å finne noen gode stillinger sånn til å begynne med.....

Uansett, kan tenke meg han veier 140-150 kg..

Det er rart det her på dib - uansett hva det dreier seg om, er det alltid noen som er spydige...

Takk til du forrige, den stillingen skal prøves ut neste gang..

Flere med erfaring?

Annonse

At han ligger delvis oppå deg, og delvis på siden av deg. Du ligger litt skrått mot han. Når han er inni deg fletter dere beina på en måte. Vanskelig å forklare, men prøv dere litt frem. Dette er også en god stilling uansett størrelse på mannen. Han ligger med hodet sitt på ei pute, og ansiktet er vendt mot ditt. Veldig intim og nær stilling. Denne er også best i rolig takt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...