Gå til innhold

Lang dag...sytogklag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag, lørdag og søndag hadde jeg bittebitte små blødninger, og da jeg ringte på sykehuset på lørdag fikk jeg høre det kunne være modningsblødning. Jeg ble kjempelykkelig og har ventet i spenning på at fødselen kunne starte (har termin på søndag)!

I dag var det også litt rosa i trusa, så jeg ringte sykehuset bare for å høre om hvor lenge man kunne gå slik uten at det skjedde noe mer... Jeg fikk komme på undersøkelse, og da viste det seg at jeg har ikke antydning til modning, ikke litt en gang. De blødningene var bare små blodkar som hadde sprukket, og jeg fikk beskjed om at jeg måtte forberede meg på å gå til termin og over... tårene rant da jeg dro fra sykehuset, jeg hadde håpet så inderlig på å treffe den lille gutten min...

Så dro jeg på butikken, kjøpte meg sjokolade og häagen dazs (cookies and cream)... Reiste hjem, gråt og spiste mat...

Nå har jeg fått masse trøst fra mannen min, søsteren min og foreldra mine, og koooser meg med verdens beste is...:) Hjelper på humøret å få gråte litt, spesielt når man har så god is :)

Så nå får jeg bare smøre meg med tålmodighet, lillegutten min kommer når han kommer.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold ut Jannemor!!! Du er der snart!!! Jeg må vente leeeenge på lillejenta mi ;)

Skrevet

Takk Lene, utrolig hva litt sympati (og masse is) kan gjøre med en altså :) :)

plutselig sitter vi der begge to og lengter tilbake til gravidtida vår :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...