Gå til innhold

pergo til overs?

Anbefalte innlegg

Det er igjen problemer med leveransen av pergo, og alle apotek i oppland er tomme. Produsent kan heller ikke gi noen leveransedato. Veldig fortivilende, da jeg skal starte på min 2. kur på lørdag egentlig.

Har noen to pakker til overs som de kunne sende meg i morgen (så jeg kanskje får dem til lørdag, blir jeg over meg av lykke! Jeg skal selvfølgelig betale for dem!!

Hvis ikke håper jeg virkelig gyn har en plan 2 for oss, er det dette som skal ødelegge og gjøre at vi ikke får det til!??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142566422-pergo-til-overs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei skulle gjerne hjulpet deg, men det hjelper vel ikke når jeg ikke hadde hentet ut runde 2 med pergo.... har du spurt om synonympreparatet?? De har de samme virkestoffene, med bare en annen produsent derfor ett annet navn. Ta deg en ringerunde til de apotek du vet er i nærheten og spør etter synonympreparatet!!!

Masse lykke til og håper jeg ser deg inne her neste mnd!!!

Er desverre ikke noe synonym prep, de som kan ligne er foreløbig ikke godkjente i norge, og jeg må da ha spesialresept fra legen før de bestiller det. så da rekker de ikke få det innen lørdag! men er en snill engel her inne som hadde to pakker til overs som hun skal sende meg, håper de kommer til lørdag da!!

Men jammen meg frustrerende dette her, rart det skal være så mye tull med det!

Bra du har fått fatt i.

Hadde samme problemetme IVF medisiner jeg :( Manglet 1 sprøyte før uttak av egg, men tomt over ALT!! Forsøk ble avbrutt hvis jeg ikke klarte å skaffe denne sprøyten. Utrolig kjipt etter 2 uker på hestekur av hormoner.

Ringte til slutt rundt til ett å ett apotek å fikk dem til å sjekke fysisk at det var tomt. Fikk til slutt fatt i, selv om de sa det var tomt ;)

Lykke til i jakten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...