katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Etter mange uker hvor han har snudd seg fra mage til rygg og nesten klart å snu seg fra rygg til mage klarte han endelig å snu seg den veien også akkurat nå! Med et gledeshyl fra lillegutt fikk jeg akkurat med meg at han kom rundt mens jeg holdt på med avisen. Etter mange netter hvor jeg har måttet stå opp klokka 3 pga en aktiv krabat som er klar for morningen da var dette en fin bellønning å få hehe. Han ble 4 mnd på søndag og har makk i fua døgnet rundt!!! Ha en flott kveld jenter. Nå blir det bading og forhåpentligvis legging om en timestid. Så tidlig kvelden på mor også da morgningen har begynt gaaanske så tiiiidlig i noen dgr nå!!!! Klem fra meg. Ps var ikke ment som noe skryteinnlegg asså!
Linchen Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Så flink han er! Hvorfor ikke skryteinnlegg? Det er lov å skryte og være stolt av de skjønne barna våre:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2010 Tusen takk Linchen! Nå håper jeg bare han fikk slitt seg nok ut til at han ikke orker å stå opp 3 i natt hehe. Sovna som en stein kl 8, men magefølelsen sier at det kun er en liten snutt, opp igjen, så sove videre til 3. Såååå er det morgen hehe. He en flott kveld! Klem
Løvinna30 Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Hurra for lillegutt! Så flink han er! Min gutt viser ikke så mye tegn på at han vil snu seg enda ... Litt lat kanskje, hehe.. men det kommer seg vel.... Det er veldig lov å være stolt av barna sine .. Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2010 Tusen takk Sommerbarn. Nyyyt det at sønnen din er litt "lat". Her har han vært meget aktiv siden fødselen og det er ganske slitsomt. Armene henger som slips på meg hehe. Han skal helst underholdes og stå heeele tiden. Godt at han liker Ole brum på tv slik at jeg kan sette meg ned litt innimellom og få i meg litt mat!! Ha en flott dag. Klem. Ps. Selv om det er slitsomt er det alltid moro når de gjør noe nytt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå