Gå til innhold

Problemer med pergoleveransen IGJEN!! :(:(:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er virkelig frustrerende!! Ikke lenge siden det var samme situasjon. Leverandør er tom, og apotekene har ikke fått noen leveransedato. Jeg skal egentlig starte på min 2. runde med pergo på lørdag, men har ringt over 20 apotek i dag ( i oppland) og alle er tomme:(:(:(

Får bare lyst til å gi opp hele prosjekt babay, alltid skal det være noe. Er dette et tegn på at vi aldri kommer til å få barn!!??

Noen som har to pakker til overs blir jeg fra meg av lykke!

Får ringe gyn i morgen og høre om det er noen andre alternativer vi kan gjøre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Nå har jo jeg snakket m gynekologen min, og han skulle ringe meg i morgen for å si om jeg skulle få pergo el ikke..måtte se på saken min og hadde ikke tid idag når jeg hadde han på tlf..:( Hvis det ikke finns å oppdrive, må det vel finnes et synonympreparat som erstatter det da vel?

Skrevet

Drev å googlet temaet litt nå og da fikk jeg opp et preparat som heter Clomifen som skal være det samme....tror man må få legene til å skrive spesialresept, for er ikke godkjent i norge visst...:(

Leste det var fler som fikk det sist man gikk tom...kansje håp alikevel?? :))

Skrevet

ja var ei av de jeg ringte til i dag, som nevnte det preparatet. legen måtte da skrive resept på denne, de måtte ha resepten før de bestillte det, for dette var noe de ikke lå inne med på lager. Så de ville uansett ikke klare å skaffe det innen lørdag. men får høre med gyn i morgen. kan jo hende det er noe i sprøytevariant el noe man kan få. vet jo noen har snakket om noe som heter femar som skal være noe det samme, men heller ikke godkjent i norge.

I allefall veldig frustrerende dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...