Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 jeg har sååå lite lyst å bytte, men må vel innse at det snart er på tide..
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 jeg bruk baggen enda å hun blir snart 10mnd Hun er en rund å god jente, men stortrives nedi baggen sin jeg har simo vogn da å den har jo en av de største baggene. Den har også en grei ryggstøtte man kan sette opp i baggen slik at hun kan sitte også
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2010 da er det en annen sak! vi har city cross, liten bag og uten ryggstøtte, desverre.. det er enda litt plass igjen i baggen, men er nokk bare spørsmål om tid før den er for liten:( jenta mi er akurat 6 mnd..) hun er jo fortsatt så lita hun ikke sitter selv, men akurat så stor hun vil opp å se, prøver å komme seg opp med albuene:p så, så lenge hun ikke sover, må jeg nesten bære henne:)) koslig det, men nå beg det å bli tungt!! alikavel tviholder jeg på b.baggen! sen er så fiiin å god <3
MammantM Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Jeg har city cross også! Byttet til sportsdelen når hun var 7 mnd for da ville hun ikke ligge noe lengre og ble kjempe sint når vi la henne i bagen. Gikk helt greit med sportsdelen! Går jo ant å legge den ned ;-)
Fuego Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Måtte bytte allerede når han var 5 mnd. Det var enten det, eller slutte å trille. Har city cross, og den kan jo legges helt ned når han sover. Har den på det nederste hakket når han er våken, sånn at han får se litt
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 16. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2010 ja, tenker det skal gå bra:) men skal prøve å drøye det litt til! hehe blir spesielt å ikke ha babybaggen noe mer.. tviholde på babytia;)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 Bytta når mini var 4,5mnd. Men byttet til en annen vogn som har full liggestilling. Så det gikk bra.
bitthen Skrevet 16. november 2010 #8 Skrevet 16. november 2010 Har også CityCross, bytta til sportsdelen forrige uke. Han er 5 mnd. I og med det går an å ha setet helt ned er det ikke noe problem. Synes det var litt gøy å bytte, da sportsdelen ser helt annerledes ut enn bagen
Gjest Skrevet 16. november 2010 #10 Skrevet 16. november 2010 Jenta vår er 8 mnd. Vi har oftest bagen i fremdeles(softbag), særlig hvis det er veeeeeldig kaldt, eller dersom hun skal sove mesteparten av tiden vi er ute i vogna. Iblant sitter hun i vognposen i sportsdelen. Men det er stort sett kun hvis vi skal på relativt små turer der vi vet hun bare skal sitte oppe. Hun liker seg godt i vogna, og bryr seg ingenting om hun ikke får sitte oppe og titte når vi er ute og triller. Tar ned kalesjen så hun får se litt likevel, og tilter evt opp ryggen bittelitt, så hun ligger skrått i bag'en. Ellers er det jo heller ingen problem at hun sitter litt opp oppi bagen iblant, dersom hun blir veldig nysgjerrig. Den dagen hun helst vil sitte opp når hun er våken, kutter vi ut bagen for godt..
maibaby2010 Skrevet 16. november 2010 #11 Skrevet 16. november 2010 Bytta for et par dager siden, og lillemor ble 6 mnd i dag. Bagen begynte å bli litt trang, men det var mest fordi hun ville sitte opp og se så snart hun våknet i vogna. Måtte ta henne opp da og bære rundt på henne...
Mjølkekua Skrevet 17. november 2010 #12 Skrevet 17. november 2010 Vi byttet i dag faktisk. Hun er bare 5,5 mnd. Greia er at hun absolutt vil sitte opp og se når vi triller, så har den siste mnd lagt pute under hodet hennes.. Har en dobbelvogn der hun sover når vi leverer storebror i bhg. Da sover hun i softbag eller rett i sportsdelen. Tenkte å legge inn softbaggen når hun skal sove i enkeltvogna, men tror ikke hun kommer til å få plass der så mye lengre, så da blir det rett i sportsdelen.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 17. november 2010 #13 Skrevet 17. november 2010 Bytta rett før hun ble 5 mnd. Da gikk det an å trille tur igjen hvis hun ble utålmodig da hun var våken. Å gå rundt å bære på henne hadde jeg ihvertfall ikke giddet, da hadde jeg definitivt bytta til sportsdelen. Er jo faktisk bedre for ryggen deres også å sitte bittelitt oppreist, enn å bli båret på armen eller i babybjørn.
Turbojenta og lillesøster Skrevet 17. november 2010 #14 Skrevet 17. november 2010 Vi byttet i helga, snuppa blir 5mnd neste uke. Det var fortsatt litt plass i bagen, men hun ble så utålmodig når vi var ute å trillet og hun var våken. Kviet meg litt for å gjøre det jeg også, mest fordi hun sitter fra meg, men hun stortrives i sportsdelen! Har ikke hørt et knyst av sutring siden vi byttet og jenta smiler og ler og følger med! Har sånn vindu i kalesjen som jeg ser henne gjennom og det går så fint så! Har full liggestilling men setter hun litt opp når hun er våken, men nå sitter hun nesten av seg selv også da
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 17. november 2010 #15 Skrevet 17. november 2010 Vi byttet for et par uker siden, da det ikke var plass til vinterposen og guttungen i baggen. Vi har Simo Kombi og jeg syns det er deilig å bli kvitt den baggen nå, da vogna blir mye lettere uten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå