Gå til innhold

Når skal formen bli bedre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg:-( Begynner virkelig å tære på tålmodigheten dette her!! Var jo så veldig bekymret i begynnelsen av svangerskapet for jeg hadde ingen symptom, men pang de kom plutselig i uke 7 og vil ikke forsvinne. Er i dag 12+0 og er fortsatt kjempesliten og kvalm. Orker ingenting og ser bare mørkt framover mot desember og juletider og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom julestria. Kvalmen har blitt bittelitt bedre i løpet av den siste uken, men det murrer fortsatt gjennom hele dagen. Spesielt viss jeg blir sulten. Har også nå den siste uken begynt å få hodeverk. Det 2. trimesteret skal jo være så fantastisk og energien skal virkelig komme tilbake, men det ser ut som om den har forsvunnet for godt for min del. Skikkelig syteinnlegg dette. Men klarer ikke å glede meg over svangerskapet eller noenting når alt er et ork. Noen flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei...

føler virkelig med deg...

jeg slet også med kvalme... selv ble jeg ikke kvitt kvalmen før i uke 15 eller 16... er 23+4 idag.... håper virkelig den holder seg borte til over jul ihvertfall... var på ferie i sommer, og kvalmen ødela faktisk litt ferie følelsen altså...

Skrevet

Jeg ble ikke kvitt kvalmen før i uke 22.. Og er fortsatt veldig trøtt og sliten... Utrolig irriterene og ha null overskudd!!

Var ikke dårlig i det hele tatt i de to andre svangerskapene jeg har hatt.. så dette er nytt for meg!

Håper formen din fort blir fin :)

Skrevet

Jeg lurer på det samme. Var kjempekvalm og svimmel fra uke 8-12, så forsvant det - men så kom kvalmen tilbake igjen! Men nå mest når jeg er veeeldig sliten, og når jeg generelt har null energi (vasket stuegulvet i helga - måtte sove 2 timer etterpå), så skal ikke det så veldig mye til. Har ingen gode svar, dessverre, bare litt sympati. :)

Skrevet

Uff å uff. Takk for oppmuntrende ord. Vi får bare bite tennene i sammen og tenke på resultatet:-)

Skrevet

:-) I uke 12+0 er du jo bare knapt over første trimester, så du må nok smøre deg med litt tålmodighet til.. Hos meg gikk trøttheten og kvalmen over i uke 16 ca i begge svangerskap. Så nå går det mye bedre, bortsett fra at bekkenløsningen har meldt sin ankomst..

Lykke til videre! Sannsynligvis blir du snart mer opplagt!

Skrevet

jeg er 16 + 0 i dag og sliter fortsatt med litt kvalme på morgene.. men selve "døgnetrundt"kvalmen ga seg i begynnelsen av forrige uke.. så smør deg med tålmodighet.. kvalmen kan nok henge i ei stundt til.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...