Gå til innhold

andre med el rundt hjørnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trippe trippe! Ingent utslag på test tiltros for el slim :S men håper på utslag om få dager..Flere der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yup! Trodde skulle få utslag idag, men neida. Håper egentlig EL kommer til helga, får jobber bare kveldsvakter denne uka, men det spørs vel :P Lykke til!

Skrevet

ingen tegn til el-slim eller positive el-tester her.... etter mine kalkuleringer skulle jeg hatt el i helgen, og ikm 27.11, men syklusen er visst litt ute å kjøre i forhold til tidligere pp som har vært på 35 og 30 dager. Får vel bare vente og se... håper el ikke er langt unna.

Skrevet

Vet ikke om jeg kan forvente el denne uken, men det hadde vært utrolig ålreit om den kom denne uken vertfall.. Har ikke fått noe stabil syklus enda, men el-testene er mer stabile nå enn forrige pp.. Er meget usikker på dette el-slimet, men merker det har vært litt ekstra de to siste dagene, men ikke positiv el-test enda.. Jeg venter i spenning:)

Skrevet

Så spenndene Happy87 22pp!masse lykke til :)

Skrevet

Jeg vet alt om sykluser som er ute å kjøre!mine har vært fra 40-93!!!men ser ut som de holder seg på 40 nå! Men i forrige tunde hadde jeg ikke noe tegn elslim før det kom på dagen jeg hadde el,pleier å ha litt varsel!

Lykke til Lollo83

Skrevet

Skal ha el idag eller en av de nærmeste dagene:-)

Lykke til

Skrevet

Har en del el slim om dagane. Fått utslag på høy fertilitet på cbfm men ikkje max enda. Tippa el blir på søndag sånn ca :)

Skrevet

Ikke noe el her idag heller :S Men er vel rundt hjørnet! Lykke til alle! Spenndene å se hvor mange av oss som blir gravide i denne pp.Har dere barn fra før? jeg har to..

Skrevet

Idag har styrken på teststreken på el-testen min blitt betydelig sterkere. Håper virkelig at det er el som er på gang og at den blir positiv en av de nærmeste dagene. Orker ikke det tullet jeg holdt på med forrige pp en gang til.. Har stikninger i eggstokkene innimellom og det er jo et veldig godt tegn..

Jeg har ingen barn fra før så jeg er så utrolig spent.. Øsnket er så utrolig sterkt så hadde vært veldig fint om det hadde vært en liten en i magen min før jul:) Krysser fingrene for alle oss og heier på egget!!!!

Skrevet

Ingen utslag på test enda,men tror den kommer til helgen! Har ingen barn fra før:)

Krysser fingrene for oss! :) Hadde vert kjekt om en av oss ble gravid da :)

Skrevet

Ja håper det!føler helgen bringer lykke for mange av oss :) Har ikke tørt å teste el idag for jeg kjenner jeg blir litt frustrert og skuffa..men kommer vel!

Lykket til :)

Skrevet

Noen posetive EL tester i dag? ingen hell her :(

Skrevet

Har murringer på høyre side...tror el er på gang nå :)

Skrevet

hadde ganske sterk el test akkurat nå så regner med den blir positiv i morgen så da er vi i gang : )

Skrevet

Så bra! ikke noe utsalg her ennå :S Håper det klaffer da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...