Gå til innhold

Roper på enichea, 32årÅlesund og dere andre Low responders der ute!!?

Anbefalte innlegg

Fikk ut to egg i går, fikk tlf fra sykehus om at den ene strøyk med og andre var fortsatt ikke befrukta!! Jeg gikk altså på 450 ie Puregon i ti dager, og fikk ut ETT ok egg!! Har fsh på 12 og amh på 0,3 (Jippi)

Må bare innse at dette kommer til å bli tøfft! Kan deres vær så snill komme med råd, veiledning, håp og spirit fremover? Jeg er så utrolig lei av at alle mine veier kun er oppoverbakker med blindvei på slutten

Fortsetter under...

Kjenner igjen skuffelsen når masse hormoner ikke gir nevneverdige resultater. Med så få egg å jobbe med er det jo dessverre større sjangs for avbrutt forsøk, men krysser fingrene for at det siste egget ditt bare er litt treigt og at du får positive nyheter i morra tidlig.

Dette er tøffe prosesser å gå gjennom for oss alle sammen og skuffelsene kan være brutale når man investerer alt man har i å håpe at ting skal gå bra, men det er fortsatt håp og uansett så er det sikkert ting legene kan lære av det forsøket du har hatt.

Ikke gi opp og viss egget ditt ikke har kommet etter i morra (som det jo skal gjøre) så ville jeg bedt om kopi av journalen min og dratt til en av de private for å se hva de tenker om mulige veier framover. De har tross alt et større repertoar av løsninger.

krysser fingrene for deg.

Tusen takk for svarVi krysser fingre for treigt egg, og går det ikke og vi ikke får fler forsøk, så skal jeg ta med journalen min ett annet sted

Føler meg allerede litt bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...