chicka_85. Skrevet 16. november 2010 #1 Del Skrevet 16. november 2010 våknet inatt kl 03. av at jeg hadde vondt i magen, måtte på do for å gjøre avføring, fikk sinnsyke kramper i magen... har aldri kjent noe sånt før.. var så vondt i korsryggen og magen, kjentes ut som enorme menssmerter bare det var krampe i hele magen, og fikk løs avføring, tror det var pga smertene.. gikk i dusjen og satt der i en halvtime før det ble bedre! så imorges har jeg hatt mye avf trang og murrende menssmerter, kanskje det var magesjau? eller kynnere? har vært hos føden og sjekket, alt var i orden med den lille, gynekologen kunne ikke si helt sikkert hva det var, men jeg måtte dra hjem og ta det med ro. Fikk jeg det igjen måtte jeg ta kontakt med en gang. noen som har opplevd lignende? var utrolig skremmende og smertefullt! babyen sparket som bare det mens det pågikk, så tydlig at han merket at det var noe rart? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142565407-krampe-i-magen-uke-23-au-au-magesjau-eller-kynnere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå