Student89 Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Hei. Jeg er 37 uker på veg nå. Og helt plutselig i går ble jeg veldig dårlig. Kvalm, får nesten ikke i meg mat, kjennes ut som om jeg snart får diare, men har helt normal avføring. Har stikkende smerte i magen. Sov hele ettermiddagen i går. I dag følte jeg meg bedre og gikk en tur med hunden min, da slo akkurat de samme symptomene inn og jeg er kjempe dårlig igjen. Var hos jordmor i går før jeg ble dårlig, og alt var i skjønneste orden, ingen utslag på urin, blodtrykket 115/75 og babyen hadde det bra. Noen som har opplevd det samme?
jlille Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Jeg har hatt det litt sånn, kastet opp en del igjen nå mot slutten, har termin 21. november. (har slitt med oppkast hele svangerskapet, men det forsvant litt i 2. trimester). Drar aldri på lange turer alene i tilfelle jeg plutselig blir dårlig, og har bestandig med meg vann, litt sjokolade/love hearts eller frukt uansett hvor jeg drar Har du prøvd bringebærblad-te? Jeg drikker noen kopper om dagen, og føler meg litt bedre faktisk. Ikke kaster jeg opp så mye heller. Ingen bivirkninger, så det er verdt et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå