Gå til innhold

Kan man kjenne spark i uke 12+1?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spark vet jeg ikke, er ikke så mye kraft i den lille enda. Men de som har vært gravid før kan kanskje kjenne bevegelse, fordi de vet hvordan de første tegnene på bevegelse er. Ligner luftbobler(som luft i tarmen) som sprekker.

Jeg er andregangs, og kjente ikke noe så tidlig hverken første gang eller denne gang. Men et par uker senere(uke 14), begynte jeg å kjenne noe jeg mistenkte var bevegelse. Men å skille det fra f eks luft er ikke enkelt. Det har hvertfall jeg problemer med.

Ja jeg er skikkelig usikker, men var litt rart for akkurat den lille bevegelsen satte meg helt ut. Har ikke tenkt på det før, men var liksom noe spesielt, men får vente og se hva som skjer:) Jeg har lest om at man kan kjenne noe en dag og så kan den gå mange dager til neste gang..

Det er jo så mye som skjer nå så er ikke enkelt og skille alle tankene og følelsene fra hverandre :) Så spennende!

skal ikke si for sikkert.. men jeg synes det er vanskelig hvordan noen kan kjenne spark så tidlig, og avgjøre at det er spark og ikke luft.. når det er så svakt.. men vi er jo forskjellige

jeg er 2. gang og kjente ingen bevegelse før jeg kjente tydelige små dult i uke 16.. har kjent det daglig etter det..

Jeg tror jeg kjente noe da jeg hadde lagt meg i gårkveld. Men er ikke sikker. Kjenter ut som en slags lemus inni magen, men det gikk så fort over at jeg fikk ikke kjent nok på det. Også er jeg litt usikker på hvor høyt livmora ligger nå.

Annonse

Ja ma kan kjenne liv så tidlig. Jeg kjente tydelige dunk fra livmoren i slutten av uke 11, er helt noe annet enn luft, pleier ikke å ha luft bobler så langt nede.. hehe :-P Er så koselig å kjenne når den lille rører på seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...