Gå til innhold

Kan man kjenne spark i uke 12+1?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet mange sier at de kan kjenne det veldig tidlig, og har vel hørt at noen har sagt de har kjent det så tidlig som uke 12.

Jeg trodde jeg kjente i uke 15 sist, og ja, kan hende det var det jeg kjente. Men jeg har kjent noe som kjennes helt likt ut i magen etter at jeg ikke var gravid lenger og da er det jo ikke annet enn luft. Så selv om man tror man kjenner er det tidlig er det slettes ikke sikkert at det er bebisen man kjenner.

Jeg tror det:)

Om ikke akkurat spark, så iallefall små bobler nedi bekkenet...er sikker på jeg har kjent det selv:)

Var på ul igår, strax 12u nå. Og så mye som babyen beveger seg, er det vel ikke helt usannsynlig at man kan merke litt- HVIS man kjenner godt etter????

Kos deg med det DU tror er bittesmå spark, du:))) det gjør jeg!!! klem

Annonse

Liisu:

Det er bare bullshit.

Når det gjelder å kjenne det på utsiden så kan det stemme mer,men på innsiden så kan man kjenne det uansett om man har litt på kroppen eller ikke.

HI:

Jeg kjente det første gang i uke 14 med min førstefødte og i uke 11 med nr.2..

Så det er ikke umulig :)

De begynner jo som oftest å bevege på seg i uke 8,så at man kjenner det såpass tidlig er faktisk mulig.

Bare ikke helt ned i uke 8 da,siden de da bare er et par cm lange ;)

Og jeg er ikke MEGET slank..

Jeg er har former (timeglass),men ikke så mye fett på magen uansett.. Det hadde jeg derimot mer av med nr.2..

Og jeg kjente det tidlig på utsiden også <3

• 2 uker senere...

Jeg tror også at det går an å kjenne det jeg vil si er BEVEGELSE så tidlig som nå (jeg er uke 10, på vei inn i 11). Har to fra før, og er sikker på at det er noe romstering der inne.... men selvsagt ikke spark, siden fosteret er så lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...