Gå til innhold

Oj, oppstart med sprøyter i morgen!

Anbefalte innlegg

Ringte sykepleierne nå og de har gitt meg klarsignal til å starte opp i morgen!

Er helt skjelven, glad, redd, alt om hverandre her jeg sitter. Nå skjer det endelig noe. Har ringt samboeren min og han ble helt målløs han også.

Var til oppstartssamtale 3 november og fikk ikke plass før i januar pga fulle lister og julestengt.

Skal ha kort regime og begynner rett på sprøyter på 2 mensdag dvs 17 november.

Jeg er i gang i morgen. Hææ, denne måneden har jeg ikke vært flink med vitaminer, mat eller trening. Hadde tenkt å forberede meg men det går vist ikke.

Skal opp på Riksen for å få resepter og kjøpe medisiner (Gonal-f). Blir vel en tur innom helsekosten også....

Fortsetter under...

Ta Folat allerede i dag, og kutt ned på koffein, så er du langt på vei :) Så spennende! Kortregime er en flott ting. Mye mindre hormoner, billigere, og går jo så fort. Blir på en måte ruger i egen syklus. Min erfaring er at man får litt færre egg av det, men kona fikk ut tre egg og fødte en gutt etter kortregime, og jeg fikk kun ut 2 egg, og er gravid 6+3 i dag, kanskje med to? Så det er faktisk ikke antallet som teller, men kvaliteten. På klinikken var de imponert over at begge mine egg ble befruktet og delte seg normalt, og begge ble tilbakeført. Som de sa, var det mange som fikk ut 10-15 egg, som likevel bare satt igjen med ett eller to brukbare egg.

Lykke til, blir spennende tider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...