Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 I går ble det to pakker pampers new born på OBS til 20 kr, i dag ble det to pk Libero str 2 til totalt 12.50 på Kiwi!!!!!!!!!!!!!!!! At det går an! Er jo helt supert. Nå er det bare å fylle opp lageret til frøkena kommer! Handler dere bare små str, eller tenker dere litt fremover og handler up and go etc?
jlille Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Vi har kjøpt inn snart i alle størrelser vi, tror jeg hehe, kjekt når det er så billig
Isabella12 Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Nyfødt-bleiene har vært billige i mange år så du kan sikkert kjøper etterhvert:):
Dette er lykken på jord! Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Samme her, var og handlet bleier i går og betalte toalt 8 kr for 4 pakker pampersbleier.... sykt! Lurer litt på det samme som deg, hvor mange pakker av de ulike størrelsene....
AO3 Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Jeg synes også det er kjempegøy å handle bleier, men jeg kjøper tøybleier. Har gått "litt" amok, hehe - det er jo så mange fiiiiiine!
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2010 Hvilken butikk handlet du i da? Virker som butikkene har Pampers eller Libero på tilbud, ikke begge i samme butikk, eller har jeg misforstått? Har bare kjøpt de minste str ennå, får se hva jeg har av lagringsplass.
minnimus83 Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 hvike bleier anbefales til de fra nyfødte og litt oppovr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå