Gå til innhold

Ultralyden er overstått, og svangerskapet er overstått...

2barnsmor-2012♥♥?

Anbefalte innlegg

Utviklingen hadde som jeg fryktet stoppet opp, bare en tom fostersekk å se. Så da skjedde akkurat det samme som i sommer.

Føler på en måte lettelse, for Hcg-verdiene var hele tiden så lave. Så slipper jeg å uroe meg for om noe er galt med fosteret. Naturen ordnet opp selv, også denne gangen!

Ser frem til å bli ferdig med dette og komme i gang med Pergotime + Menopur så raskt som mulig! Merkelig hvor man henter krefter fra...!!!

Og jeg skal ikke lenger høre på leger som sier jeg skal slutte å tenke på Hcg-verdier. For doblingstiden og verdiene forteller faktisk svææært så mye...!!!

Fortsetter under...

Uffda, dette var ikke gode nyheter :-( Men du virker som en meget reflektert dame og det er fint å lese at du allerede er begynt å se framover!

Jeg gir deg en god klem, så håper jeg at du er du er snart tilbake med en ny spire :-) ♥

Selv om det ikke var de nyhetene du ville ha, må det være litt trøst i å få en avklaring etter all usikkerheten du har måtte gå gjennom de siste ukene.

Sender deg en trøsteklem og håper du står på fremover og snart kan gi oss gode nyheter! Klem

Annonse

Huffsan! Ikke kjekt å lese dette, men som du selv sier så er det utrolig hvor man greier å hente inn krefter og tenke fremover igjen. Har selv hatt 6 aborter. Noen verre enn andre pga hvor langt jeg var kommet etc, men jeg har hver gang kommet meg igjennom det og greid rette fokus frem.

Håper og tror at lykken er graviditet nr 3 for deg. Godt at kroppen ordner opp selv også. Lykke lykke til og tvi for at spiren sitter fort og velkommen tilbake. Håper selv jeg er her enda da...:-)

Klem fra

Uff, dette var triste nyheter. Jeg har fulgt med på historien din. Så synd at det ikke gikk rette veien denne gangen heller :-(

Du er tøff som tenker fremover - det er bra! Husk på å ta deg tid til å sørge litt også dersom du trenger det.

Jeg ønsker deg lykke, lykke til med neste runde - den gangen skal det sitte helt i mål!

Dette var forferdelig trist å høre, 2barnsmor-2011♥♥. Du har hatt det tøft den siste tiden og fått mange motstridende og triste beskjeder å forholde deg til. Du virker som en sterk person som klarer å løfte blikket opp og fram. Det er ikke lett, jeg har selv vært i den situasjonen, men det beste for meg var å ha noe å se fram mot. Jeg håper du kommer fort i gang med forsøk igjen og at vi snart ser deg og alle de andre sliterne som ønsker seg barn her inne. Skal følge med deg videre!

Stor trøsteklem fra meg!

For en kjip lesning, 2barnsmor. At det skal være så vanskelig. Så fortærende å bli lurt på målstreken. Ord til trøst blir fattige. Fint å høre at du tross alt er ved godt mot! Ønsker deg all hell og lykke med videre prøving!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...