*Lissi* Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 De siste nettene har jeg våknet stadig vekk av at et stikker og gjør vondt i ribbeina. Er mitt 5. barn, men alri opplevd lignende. Venstre side er så vond at det er sårt å vere borti.... Håper virkelig magen synker snart, for dette er virkelig ikke behagelig!
knekkebrød Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Åhh.. kjenner igjen dette. Hadde ikke på mine to første men denne 3. mann var vondt. Magen falt aldri m de to første heller men det gjorde den heldigvis nå i uke 38/39. Og det var himmelsk. Aldri hatt så vondt noe steder jeg som under brystene. Trodde ribbena var brukket. Kunne ikke ta på eller noe. Det hjalp litt for meg å ligge på siden med en pute som på en måte klemte ned magen...
Gulljentene Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Måtte le da jeg så overskriften på innlegget, for sist jeg var hos jordmor så kommenterte hun at det ihvertfall var en LAAANG baby Ikke noe sjokk i og med jeg er rett over snitthøy(1,70) mens mannen er 1,96!! Idag hadde jeg mageaktivitet både oppi ribbeina og nedi underlivet på likt - hyppig! Den lange babyen var tydeligvis blitt helt rabiat Drømmer om at magen skal synke nå altså - er 37+4 idag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå