Gå til innhold

Burde vi være åpne for homepati? (Nei!)

Anbefalte innlegg

Når det gjelder kroniske infeksjoner i kroppen som følge av feks virus (fra feks MMR vaksine) så kjenner jeg ikke til noe annet enn homeopati som en effektiv løsning.

Snåsamannen er vel heller ikke "dokumentert" men det virker som det er få som benekter hans helbredende egenskaper for det.

Fortsetter under...

- Vis at MMR kan føre til kroniske infeksjoner. Fagfellevurdert forskning fra medisinsk publikasjon, takk.

- Vis at homeopati virker mot noe som helst, i dette tilfelle kroniske infeksjoner. Fagfellevurdert forskning fra medisinsk publikasjon, takk.

- Snåsamannen?! Seriøst? Hvor er relevansen for homeopati og hvordan er det et argument FOR homeopati? Det er muligens få som "benekter" hans evner, men det betyr verken at det er få som betviler hans evner eller at han i det hele tatt HAR evnene han påstår han har.

Der Spiegel kjørte hele forsiden "Homøopati, den store illusjonen"

http://www.spiegel.de/spiegel/print/index-2010-28.html

For å bruke samme retorikk som de alternative:

Endelig begynner folk å få øynene opp! Godt å se at noen begynner å se kritisk på en kynisk milliardindustri. På tide at noen sier fra!

Glemte å legge ved denne studien. Riktignok ikke ny, men konklusjonen er da mer enn klar nok:

A randomized, double-blind, placebo-controlled proving trial of Belladonna 30C. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14651731

CONCLUSION: Ultramolecular homeopathy had no observable clinical effects.

Det er litt disputt omkring innholdet i vaksiner, litt moro er det da å lese om innholdet i homøopatiske remedier:

A quick look through the "Handbook of Materia Medica," uncovers a list of odd homeopathic agents: Aphids, ovary extract from cows, hornets, cockroaches, woodlouse, toad poison, mercury, saliva from rabid dogs or skunk secretion. You'll even find Coca-Cola, rotten beef, canine excrement, condom rubber, human testicle extract and horse hair in the lists.

Annonse

Samtidig kunne jeg jo også tenkt meg en redegjørelse for hvorfor det IKKE skal være råttent kjøtt, kaninbæsj eller hundespytt i de respektive homøopatiske preparatene, mens det samtidig SKAL være aborterte menneskefostere, grønne kinesisker aper og infisert menneskeblod i vaksiner, som noen av de største idiotene i "debatten" påstår. Da tenker jeg på f.eks. "fritt helsevalg" og arendal "helse"senter).

Annonse

Hadde egentlig håpet på det siste ordet før helgen, men der kom du igjen.

Liker å se nicket mitt som siste nick uansett tråder.

Kjenner du deg igjen?

Smask, jeg må takke for meg uansett nå, men kommer plutselig innom med mine drypp til lekfolket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...