Klar for nr2 **med spire** Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Tok en QR test med morgenurin. Innen de fem minuttene testen er gyldig kom det en ultra svak strek med farge.. måtte se godt på testen.. men etter de 5 minuttene ble streken sterkere. men fortsatt svak... ser nå godt en bred farget strek. tok en CB + for to dager siden som også ble svak positiv. og det innenfor tidsfristen. den er svak men godt synlig farget + tegn.. Begge testene ble sterkere etter hvert... Hva tror dere? kan streken bli sterkere og med farge om man ikke er gravid???
Fru-MammaVims Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Du er gravid ingen tvil om det.. men du må huske at noen tester skal du vente 3 min før du leser av og noen 5 min. men en positiv test er altid en positivtest. det har min lege sakt til meg =)
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Du er gravid. Svak eller sterk + tegn har ikke noe å si, så lenge du kan se at det blir + tegn er du definitivt gravid:) gratulerer:)
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 16. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2010 Håper dere har rett. Men tørr liksom ikke håpe for mye enda..Hadde en tidlig sa/ kjemisk graviditet for 9 mnd siden i uke 3-4. hadde alle symptomene. fikk ikke kjempe sterk strek den gang... Jeg er så stiv å støl i magen idag. og små øm/murring rundt livmorområde. trøtt. tung i hode. irritabel mot alle. uvel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå