Gå til innhold

Då var eg jammen over i 3. trimester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjekk plutseleg opp for meg at det var inn hit eg kunne trykke meg i dag ;) Runda 28 veker i går...og håper på eit betre 3. trimester enn 1, og 2.!

Var til jordmor for første gong i dette svangerskapet i går, det var veldig opptur. Fekk ei veldig kjekk jordmor som eg følte eg fann tonen med, så eg tar nok neste kontroll hos ho også.

Då slår eg følge nokre veker her inne, og håper alle 3. trimesterdamene har det bra ein vanleg tysdag i november ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Er 28 + 1 idag og tiden bare flyr!

Fikk litt bekkenplager i uke 20 og har tilpasset livet etter det med tanke på trening, tilrettelegging på jobb og fritidsaktiviteter. Men det er helt greit, så lenge jeg får være frisk ellers. Kjøpte vogn igår og føler ting begynner å falle på plass.

Skrevet

Kjekt med same termin ;) Eg har ein gut på 16 månader, så vi må nok ut å sjå på søskenvogn etterkvart tenker eg :S Men har ikkje klart å "lande" på noko endå, synes det vanskeleg å få bestemt seg...eh, og så har vi vel følt at vi har goooood tid endå hehe Men plutseleg så har det gått nokre veker til-så trur vi får begynde å få ut fingeren her i huset ;)

Formen har vore elendig i dei to første trim.- (først veldig kvalme 24 t i døgnet-varte vel til ca vek15-16 tenker eg, og så berre medium kvalme til veke 22), og i andre trimester har eg vore veldig mykje sjuk :( Har fått alt som har vore i omløp kjennest det ut som. Men har vore heilt frisk siste par vekene, så NO håpar eg som sagt på at eg får halde meg frisk resten av svangerskapet ;)

Har visst fått litt for høgt blodtrykk no då, men håper ikkje det blir "ei greie" også :S 140/80 på kontroll i veke 25, og i går i veke 28 var det 130/80...så det ligg litt over det det skal. Har høgt blodtrykk i familien (er heilt normalvektig), og JM sa at svangerskapet kan vere utløysande faktor for meg i forhold til å få høgt BT :( Æsj...håper det berre er ein periode no, og at det går seg til igjen! :)

Kva vogn kjøpte du mariakristina?

Skrevet

Glemte å nevne at jeg venter vår første.

Vi slo til og kjøpte en Emmaljunga duo Edge på Köpbarnvagn.se i Karlstad. Var på tur i Sverige og så de faktisk annonserte på finn.no nå. Får sannsynligivs kjøpt en kompatibel bilstol brukt.

Jeg vet jeg har vært veldig heldig og sluppet alt av kvalme og andre plager. Det er nesten litt greit å ha bekkenproblemer så man har noe å synes synd på seg selv om. Jeg hadde uansett ikke kunnet oppretholde mine vanlige hobbyer i vinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...