Gå til innhold

Det er bare så utrolig fantastisk!!!

Anbefalte innlegg

Å kjenne de små sparkene...jeg klarer ikke å beskrive det med ord...det må liksom føles! Alt har vært så veldig uvirkelig i dette svangerskapet, og jeg kan fortsatt nesten ikek tro at det er sant at det ligger en liten baby inni der som faktisk nå begynner å bli stor og sterk! Det er så nydelig at jeg blir helt rørt...dette er tredje barnet vårt (har mistet 3 ganger, desverre) - å jeg syns aldri det har vært mer uvrikelig enn dette.

I dag dunker hun til meg veldig ofte, og jeg blir varm om hjertet og får tårer i øynene nesten hver gang! Hva skjer med meg? Er det rett og slett bare morskjærligheten som slår inn for fullt allerede? Eller er det hormonene som gjør meg så følsom kanskje? Denne uvirkelighetsfølelsen er veldig rar...klarer liksom ikke helt å bli kvitt den, enda jeg har sett lille`n på UL flere ganger og greier. Rart altså...

Jeg føler meg så heldig...så utrolig heldig og priviligert! Tenk å få oppleve dette her 3 ganger i løpet av et liv!!! Åhhh...♥

Takk for at du leser dette ;)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er helt enig, det er helt fantastisk! Akkurat som om det er hakket mer virkelig denne gangen enn første gang jeg gikk gravid også. Gleder meg sånn til de ukene som kommer nå. Mini kommer bare til å vokse seg stor og sterk, og hilse på oftere og oftere. Skal på første svangerskapskontroll på ABC i dag, og UL på torsdag, så nå er jeg liksom igang med svangerskapskontrollene også. Syns at ukene flyyyyr denne graviditeten, men koser meg mye mer med alt som skjer denne gangen! Det er virkelig et privilegium å få oppleve å være mamma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...