Sommerfugl i magen? Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Sluttet med minipillen for to mnd siden - fikk tr dagen etter. Klarte ikke å bli gravid på første forsøk (som jeg gjorde med jente nr. 2), så fikk tr akkurat fire uker etter. Nå har det igjen gått fire uker, hadde ikm lørd/sønd, og fortsatt ingen tr. Tok en cb grav.test (stav) lørd.kveld. Hadde ingen tester tilgjengelig lørd.morgen, og tok kvelden siden vi skulle til en venninne og drikke litt vin. Jeg er sikker på at jeg såg en skyggestrek! Og det bare boblet inni meg og tenkte YES! (Ingen vin på meg den kvelden...) Klarte å vente til mandagsmorgen for å ta en ny test, da tok jeg fram den digitale fra cb, og bare ventet på at 'gravid' skulle skinne mot meg. Men gjorde den det ? Nei ! 'Ikke gravid' stod der, SÅ skuffa, skikkelig nedtur. Hadde ikke noen spesielle symptomer med mine to første jenter, eneste litt ømme bryst. Det har jeg no også, samtidig med en følelse av at der ligger en liten spire....Vil ta en ny test i morgen, noen andre med samme erfaring ?? Kan den digitale vise 'ikke gravid' dersom det ikke er produsert nok hcg ? Litt merkelig viss det viste en svak strek på staven lørd.kveld...
babymaby Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Har flere ganger hatt falsk positive CB staver - rett etter tidsfristen :-( Da jeg ble gravid denne gangen testet jeg positivt på CB digital ni dager etter EL - på ettermiddagsurin...
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Samme som her... Bortsett fra at det ikke var en digital test, men testen hos jordmor. Har tre dager fått opp en svak, svak strek på hjemmetester, både billigtester og clearblue. Men da jeg kom til jordmora i dagtidlig så var den negativ. Fikk tatt blodprøve og sendt inn da...!! Kjedelig, men satser på at det er bare sein HGC-utvikling. Lykke til!!
Sommerfugl i magen? Skrevet 16. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2010 Streken kom fram ganske så kjapt, så det var godt innenfor tidsfristen...Men, men, må vel kanskje belage meg på at tr kommer snart, selvom jeg føler at den ikke kommer...Glemte å skrive isted at jeg har hatt veldig mye murringer, type mensmurringer. Blir ikke klok på det her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå