Gå til innhold

Flere som ikke er kvalme? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten ikkje vært kvalm.. Jeg har hatt en halvtime her og der, men det er det eneste.. Er bare trøtt og sliten, sovner på sofaen klokken 21.00 om kvelden, og er lys våken klokken 06 om morgenen. Litt kjedlig, siden jeg sovner klokken 21 på lørdagene også. For en mnd siden spiste jeg hele tiden, sikkert 7-8 ganger for dag :P Gikk opp 3 kg. Nå har jeg heldigvis roet meg litt, og spiser bare 3 ganger for dag heldigvis:)

Hvordan er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du er :) Dette er 5.gangen som gravid (men har bare 1 barn..) og hver gang har jeg vært i fin form. Det sv.skapet hvor det gikk bra var jeg litt pjusk i et par uker, ellers toppform hele tiden. Denne gangen derimot har jeg vært kvalm og uvel og ultrasliten fra dag 1 og det blir bare verre og verre. Rart at det kan være såå forskjellig :)

Håper formen din holder seg like bra fremover også! :)

Skrevet

Jeg er ike kvalm, og var heller ikke kvalm i mitt forrige svangerskap... Formen var på topp og det håper jeg den blir nå også. Eneste jeg merker det på er pusten, slik var det sist også, puster som en hvalross bare jeg går opp en trapp...

Vi får håpe formen holder seg slik for oss, og at den blir bedre for deg som er så dårlig form:))

Skrevet

Ja jeg er heldig :) spørst bare hvor lenge der varer, plutselig blir vel jeg også kvalm:p Håper det holder seg.. Er 8+1 nå!

Håper formen din blir bedre :)

Skrevet

Jeg har det omtrent som deg. Er litt kvalm i perioder, men ikke så kvalm at jeg må kaste opp. Og jeg er stort sett kun kvalm på ettermiddagen/kvelden. Og når jeg sitter på i bil - det funker særdeles dårlig, da blir jeg kvalm så og si med en gang.

Jeg er derimot veldig trøtt og sovner på sofaen hver ettermiddag. Hadde det helt likt med førstemann, både med kvalmen og med trøttheten.

Skrevet

heldig du også :)

Kjenner det på pusten jeg også.. blir sliten av ingenting! kan bli sliten av å gå inn på kjøkkene av og til :P men det værste er vel trapper!

Satser på at formen holder seg ja :)

Skrevet

Åja :) Synst det er veldig greit, kan ikke klage egentlig :) Synst egentlig det er gale nok å være mye trøtt, hehe.. Nå har jeg begynt å våkne om natten også, så det var flere her inne som brukte å gjøre det. Det synst jeg er travelt, igår våknet jeg kl 05 om morgenen, og inatt klokken 02. Får ikke sove igjen på lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...