Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg startet å få no utslett på innsiden av knærne for en 5 dager siden. så har jeg fått det på albuene nå, også på overarmene. å gud det klør.

det er aller verst på natten. ligger med kalde kluter på, så jeg ikke skal klore meg opp noe mere nå :P hehe

er det noen andre som har noe av den samme kløen ? og har noen råd på å få den bort ? før jeg blir helt gal her. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være svangerskapskløe, men trodde ikke den innebar noe utslett.. men eneste som hjelper da er kløestillende eksemsalve, f.eks Locoid (tror du får den på respept) Men det fins andre salver uten resept .. eller kjøp xylocain salve som er kløestillende..

Svangerskapskløe forsvinner i så fall i Januar :)

Skrevet

Jeg har svangerskapskløe forårsaket av høye gallesyreverdier, men har da ikke utslett og klør mest på hender og føtter. Jeg ville likevel testet leververdier hos legen for å utelukke at det har med leveren å gjøre.

Nå får jeg polaramin (allergimedisin) som hjelper litt, men vet ikke om du får det om du ikke har problemer med leveren.

Ellers syns jeg hvitvask hjelper litt. Lykke til! Jeg vet det er helt forferdelig å klø sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...