Gå til innhold

Frustrert!!

♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM på søndag, svak (veldig svak) g.test på søndag og mandag. Sneik innom hos jordmor i dagtidlig før jobb og der var testen negativ, men tok en blodprøve som ble sendt inn. TR har fortsatt ikke kommet!!

Er det noen av dere flotte damer som har vært borti noe lignende?

(Det er forresten ikke mulig at det kan være senere befruktning, da sambo jobber turnus og reiste på jobb dagen før EL)

Håper på svar:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen!

Har kikka litt etter hvordan det gikk med deg siden vi hadde det så likt.

Kan desverre ikke svare deg da.. men her går jeg fremdeles og venter på TR. :( Har tatt 3 tester der to av de ble svaaaaakt positivt etter det hadde gått ei lang stund. Og en ble helt negativ. Skjønner ingenting jeg.

Tror nesten at jeg har hoppet over mensen på en måte og gått rett på neste syklus?? Siden jeg hadde de EL smertene i helga. Bruker ihvertfall aldri å være sånn, har alltid hatt syklus på 28 dager før.

Skrevet

Her stikker og jobber det ennå i underlivet, men det hjelper jo lite når testene ikke slår ut!! Og jeg kan ikke ha hatt EL senere, iallefall ikke med befruktning, for sambo har vært bort på jobb i to uker. TR har fortsatt ikke kommet, og jeg blir bare mer og mer frustrert. Men får vente på svaret på blodprøvene!!

Lykke til:)

Skrevet

Da kom TR 4 dager for sent. Godt, siden det har vært så mye fram og tilbake...

Lykke til, To+en til?!!

Krysser fingrene for deg:))

Skrevet

Det var leit da Skal jeg? Men skjønner også at det var godt å få vite istedet for å gå å vente å vente. Men det er vel alltid litt trist uansett når TR kommer. Ønsker deg masse lykke til videre og håper det klaffer på neste pp. Stor klem til deg fra meg.

Skrevet

Tusen takk, Zassy:)

Neste periode blir det ingenting her i huset, da samboer`n er på jobb. Men til jul skal vi bare kose oss:))) Var hos healer på tirsdag (på grunn av noe annet) og han mente at jeg måtte vente to mndr og at det kom til å legge seg ei jente på venstre side.... (Dette var jo får TR kom) Blir spennende å se om det stemmer:) Uansett, nå skal jeg bare slappe av i tankene og kose meg med adventstida sammen med ungene:)

Lykke til, til deg også Zassy. Håper du treffer bedre enn meg denne måneden....

Klem

Skrevet

Æsj det var dumt.. :(

Men det er jo litt greit å slippe lure mer da. Her venter jeg fremdeles på TR...

Lykke til med neste forsøk!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...