Lillchris Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Heisann! Begynte med omgangssyken på torsdag, men det ga seg lørdagskveld. Men nå har jeg startet med løs mage igjen, kan det være at kroppen renser seg før fødselen? eller er dette bare tull?. jeg har lest om andre som skriver om det, men vet ikke hva som er tilfellet. Er 26 dager til termin.
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Jeg har hørt av flere venninner som har flere barn ( jeg har bare 1,nr 2 på vei ) at løs mage kan være tegn på at noe er på gang. Selv hadde jeg ikke løs mage og gikk 18 dager etter terminen.. Så kanskje det kan bety noe?
Lillchris Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2010 Takk for svar Da får jeg hvertfall håpe at det er noe på gang, hvis ikke er det bare en plage og bortkastet hehe
tine0810 Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Jeg har hørt det samme som deg...og jeg har hatt litt løs mage de siste 2 ukene....men ikke født enda.... (termin i morgen)....:-)
Lillchris Skrevet 16. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2010 vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste du må ha masse lykke til er det din første?
tine0810 Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Ja, ikke sant:-) Tusen takk! Spennende å se når disse små er klare for å møte verden! Nei, jeg har en liten pjokk fra før, men sist hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt før jeg fødte noen uker før termin....så veldig annerledes denne gangen. Lykke til til deg også:-)
bambi - stolt mamma Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 Heisann. Har hatt veldig fast mage igjennom hele svangerskapet egentlig, men har nå igår og idag fårr løs mage. Lurer litt på dette selv, og det kan jo hende at det ikke er lenge igjen til vi drar på sykehuset? Er 37+5 idag, så har bare 18 dager igjen..
Lillchris Skrevet 17. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2010 heihei Jeg har blitt vanlig i magen igjen... hmmm... men det er jo lov å håpe da. hehe. det er rart hvor mye vi leter etter tegn på at fødselen er i gang. Når slimproppen min gikk for 1 uke siden, tenkte jeg: yes! kanskje hun kommer til helgen!!! hehe... men jeg sitter her enda, like gravid jeg har 25 dager igjen, så jeg må nesten bare smøre meg med tålmodighet. Jeg kommer til å gå på veggene om jeg går over tiden hehe.
<3 duracellkanin <3 Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 jeg er bare 29 uker jeg.. og jeg har nå faktisk ikke vært hard i magen i det hele tatt ennå.. snarere tvert i mot.. har hatt relativt løs mage hele svangerskapet så langt.. alle snakker liksom om at det er så vanlig å bli treg i magen når man er gravid.. hmm.. da er nok jeg uvanlig jeg da hehe
Lillchris Skrevet 20. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2010 hehe det er vel ingenting som heter "normalt" når det kommer til et svangerskap tror jeg. det er liksom hele tiden noe nytt vi lurer på og vi slår opp i alle bøkene vi har og googler men finner ikke skikkelig svar på det vi lurer på og når vi spør en jordmor eller lege så får vi omtrent alltid beskjed om at det er helt normalt og at alle har forskjellige svangerskap.... hehe er ikke rart vi blir forvirret og lett bekymret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå