Gå til innhold

Normalt med masse utflod i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Har i de siste dagene merket mye utflod, slik at jeg må bruke truseinnlegg. Senest i går fikk jeg nesten en følelse av at det "rant" ut av meg og var redd for at det skulle være blødninger eller noe sånt. Men det var bare hvitaktig/blank utflod. Er det normalt at det kommer så mye innimellom? Ikke hele tiden, men sånn støtvis? Jeg er i 16. uke

Fortsetter under...

Ja, jeg har alldere gått til inn kjøp av ekstra truse innlegg. Brukte det masse sist. Går bare å venter på at det skal komme, kroppen produserer med slim. Så det er vanlig å bli tett i nesen også...

Jeg har merket det samme. Plutselig kommer det rennende, og jeg må løpe på toalettet i frykt for at jeg blør. Men så er det bare utflod, ugh. Jeg har lest at det er vanlig med økt utflod i svangeskapet. Jeg har foranliggende morkake så jeg trodde kanskje at det var årsaken til økt utflod? Men det er sikkert vanlig og uavhengig av morkakens plassering.

Jeg måtte også løpe på do i går, for det føltes nesten som fostervann som rant ut. Men tydeligvis så er det normalt at det kan samle seg opp mye slim, som igjen kommer ut støtvis og kan virke som store mengder. Jeg er også en del plaget med tett nese og snufser og nyser mye.

Jeg husker jeg hadde det sånn fra forrige gang...og har bare gått og ventet på at det skal dukke opp...he..er nå i uke 22+2 og det har akkurat begynt å vise seg igjen....mye rart vi skal gjennom under en graviditet..men når det er sagt, ville jeg ikke vært foruten heller...utrolig at jeg føler det sånn egentlig..var dårlig hele forrige svangerskap, og er ikke blitt helt bra enda nå heller...men allikevel...GLEDE GLEDE GLEDE.....hih..lykke til alle jenter....

Annonse

Har det på akkurat samme måte jeg også. Begynte egentlig ganske tidlig og har bare fortsatt. Litt ekkelt når man føler det renner ut, for det kjennes sånn av og til, men bare å ha truseinnlegg i vesken så går det fint :) Er nå i uke 20 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...