Mon tro.. Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Stol på følelsen på kroppene Deres, uansett hva andre sier. Jeg ringte føden idag, og siden de ble så usikre på sitausjonen min, så de sa jeg måtte komme innom.Grunnet til at jeg ringte dem var at jeg følte jeg tisset på meg hele tiden ( var på do hele tiden og småtisset hele tiden)+ jeg hadde grønn/gul utflod. Det ender med at fostervannet mitt har gått, men det går sakte sakte, og det er sånn tisse på seg følelse.. N¨å sitter jeg med mensmerter, og føtter som verker, og håper dette kan gå naturens gang, jeg synes ikke nmoe o å bli igangsatt, men alt for småen selfølgelig.! Hvis ikke må jegså må jeg settes i gang nå kl 07:00, 17 dager før tiden, slik at det ikke blir bakterier osv. Ingen drømmesituasjon, men ja.. Ingen spørsmål er dumme, ring heller enn gang for mye enn for lite til føden... Dagens visdomsord:) hehehe!
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Godt å høre at du ringte føden og fikk orden på hva det var Lykke til videre, krysser fingrene for at fødselen starter av seg selv nå, så du slipper å bli satt igang! Uansett har du snart lille bebisen din i armene, og da er alt annet glemt
nr 4 i magen på overtid Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Oi, det var bra du ringte:) Så sant, sant..... bedre å spørre en gang for mye, enn en gang for lite:) Du må ha masse lykke til:) Høres veldig spennende ut dette:) Håper det går naturens gang, at du kommer i gang med rier av deg selv. Varme tanker sendes til deg:)
Catias Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Hadde det akkurat på samme måte og lørdag 6 nov, ble jeg satt i gang av samme grunn. Gikk over all forventing, og nå sitter jeg her med verdens nydeligste lille tulle som er blitt 10 dager gammel...... Masse lykke til.....snart har du din lille bebis her..... Men er som du sier, viktig å ringe, jeg ble veldig overrasket over at de tok dette så alvorlig.....det visste ikke jeg, og ble litt satt ut da de sa jeg skulle komme tilbake allerede dagen etter for å bli satt i gang. Ringte føden sent torsdag kveld, var på kontroll på fredagen, og inn på lørdagen for å bli satt i gang. Men de har en regel på at det ikke skal gå mer enn 3 dager med vannavgang/fostervannlekkasje pga infeksjonsfaren......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå