Gå til innhold

da var jeg her igjen!!!

hanne_mor

Anbefalte innlegg

jeg har skrevet her før, på et annet forum, da jeg mistet datteren min etter fødselen i sjette måned..

og nå sitter jeg med et stort dilemma....

jeg er gravid i 8 uke, og har to potensielle fedrekandidater...

begge er snille og fornuftige menn, og har stabil økonomi og sikker inntekt. jeg var i et 1 år langt forhold med første kandidat, og gikk fort over til noe nytt med andre kandidat, ettersom gnisten forsvant..

det jeg sitter med nå er usikkerhet.

andre kandidat er klar over situasjonen...og vet at det kan være en annen som er faren. han er forståelsesfull og god, men kveler meg veldig med tilbud om støtte og fysisk nærhet i en tid jeg trenger å fordøye alt.

jeg har ikke fortalt noe til første kandidat siden vi avsluttet forholdet.

og jeg er ennå ikke sikker på om jeg ønsker å beholde barnet.

jeg vet hvor kynisk det høres ut... men jeg er 26 år og aleneforsørger for en gutt på tre år, jeg går på skole, og har nettop begynt i praksis...

tiden strekker ikke til og jeg har stram økonomi med alle utgifter alene.

for to år siden mistet jeg et barn, det døde i armene mine...og jeg sliter med tanken på å skulle gjennomføre et svangerskapsavbrudd på grunn av dette...

men jeg ser rettt og slett ikke hvordan jeg skal kunne gjennomføre dette

alene, når jeg har en sønn som krever masse, og to potensielle fedre jeg kunne vært foruten..

i tillegg er jeg plaget av migreneanfall og svangerskapskvalme og er veldig utslitt...tar det som en forsmak på nattevåk, og sjonglering av energi....og vet rett og slett ikke om jeg er rustet til dette.

det er kanskje feil forum her...men jeg finner ingen "abort" forum...og jeg vet det er mange kloke damer der ute som vil dele sin mening....

hjelp?

Fortsetter under...

takker, jeg fant selvfølgelig det forumet etter jeg hadde lagt ut...

og når det gjelder amathea så har jeg pratet med verdens hyggeligste dame der....og det hjalp ingenting.....hun sa på en måte alt jeg har tenkt, og selv om hun var flink til å lytte, så klarte jeg ikke gå derfra med en klarere mening om ha jeg må gjøre.....og det er opp til meg...det vet jeg..men syns det er veldig vanskelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...