Sunshine med småtroll:) Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 har en liten en på 1 uke og han driter alltid når han sovner..skjønner det ikke. Må jo skifte på han for han kan jo bli sår (det er ikke mye som kommer), men da våkner han og desto mindre søvn..legger han ned og han trøkker til.. Hva gjør dere? Forstyrrer søvnen og skifter eller venter til han våkner når det er så lite som kommer? Hadde ingen planer å vekke han før neste måltid siden jeg har tenkt at vi skal legge oss snart..tar på å være tobarnsmor:-) hehehe
kinaputten Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 min er ekspert på å bommelomme akkurat når jeg har tatt ny bleie på og vi er på vei ut døra eller når han ligger på stellebordet og jeg akkurat har lagt på nytt fint håndkle Selvfølgelig skal det tisses over det hele også, er ikke blitt så vant til den fontenen enda (har en jente fra før). Jeg skifter i ett sett og noen ganger sover han seg gjennom skiftet, liker ikke at han skal ligge for lenge med skitten bleie, han blir så lett sår. Har forresten funnet ut at weleda sin stelle krem er den som fungerer best på hans stump
Pumba78 Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Haha, samme her. Hun er 3 uker i dag og eeelsker å bæsje, særlig om natta, her en dag sparte hun seg til hun lå naken på stellebordet og sprøyta bæsj over hele meg, gulvet og vaskemaskinen. Hennes egne klær holdt hun rene da... De skal visst etterhvert slutte å. Bæsje om natta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå