Gå til innhold

128 dager igjen=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det minker på sifferene...Og ønsker dere alle her inne på bim masse lykke til....=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

131 for meg i dag, hurra!! Hvor har de siste månedene blitt av?! :)

Skrevet

Spennende....=) Ny ultralyd i januar, satser på vaginal fødsel denne gangen...127 dager i dag=)

Skrevet

127 :-D Skal også på ny ul i januar, 19. faktisk :-)

Skrevet

Å, når er din termin dato gutt08baby2011? De regner jo ut disse datoene helt forskjellig fra sted til sted synes jeg....så bare gøy å høre? Masse lykke til da...jeg krysser fingre og tær for ultralyd=)

Skrevet

Hadde menstermin 12. mars, men ble satt tilbake på ul til den 23. mars, veeeldig kjedelig, men blir nok verst i mars :-)

Skal du på ny ul pga morkaken? Det er det jeg skal, men den flyttet seg sist, så X fingrene for det denne gangen også :-)

Skrevet

Til gutt08baby2011.... Jeg har også termin 23 mars...Forrige gang måtte jeg ta keisersnitt pga foranliggende morkake som ikke flyttet seg, og hadde mye blødninger...Morkaken ligger nå og sperrer igjen, men fra en annen vinkel, så jeg krysser for at den flytter seg...Nå vil jeg ha vanlig fødsel...=) UL i januar....massse lykke til da...hadde vært gøy å høre hvordan det går med deg fremover...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...