Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Kan jeg prøve og se om det alikevel virker, eller kan jeg be utsteder om å forlenge fristen? gått et par mnd over fristen....... :-(
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Kommer ann på hvor du har gavekort det. Hos oss så tar vi ikke i mot pga av at datasystemet vårt nekter og ta i mot gavekort som er gått ut på datoen. Hvis det ikke står noe om hvor lenge gavekortet er gyldig så er det 2 år, men hvis det feks står at det er gyldig i 1 år fra utsendt dato så er det det som er gjeldene.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Og jeg som butikkansatt syns det er helt latterlig at gavekort må ha gyldighetstid. Det er kapitalisme og arroganse av verste sort. Vi har ikke utløpsdato på våre gavekort eller tilgodelapper. Når folk har låst pengene sine til oss, så skal ikke vi sette noen dato på når de kan bruke dem. Hehe, dagens utblåsning. Jeg kjøper aldri gavekort der de har utløpsdato, da gir jeg heller penger i gave. Penger har ikke utløpsdato.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 gyldig 3 år fra sept 2007..... www.presentkort.no
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Mins jeg hørte noe om at det faktisk ikke var lov å låse pengene til folk på den måten. Men at butikken lagde sine egne regler for dette, selv om de ikke har lov til det. Synes det er helt tullete. Husker jeg fikk gavekort som varte i 3 mnd. Jeg var innom den butikken flere ganger men fant ingenting jeg likte på de 3 mnd, så det endte bare med at jeg måtte ta noe, for å unngå at pengene gikk i butikkens "lomme".
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Og jeg er også butikkansatt og synes at det er ganske idiotisk av folk og ikke bruke gavekortene sine innen 1 år, 2 eller 3 år! De har jo en hel evighet og bruke gavekortet på!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Joda det er lov av butikkene og lage sine "egne regler" så lenge de skriver på gavekortet hvor lenge det er gyldig.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 hadde et raid i fjor, da jeg brukte opp alle gavekortene mine.... fikk noen til 30 års dagen...(da hadde jeg hatt de i 2 år) Men dette glemte jeg.. hadde en opprydning i noen skuffer igår.........der lå det, godt inni skuffen...... . har helt glemt det ut..... ganske utrolig å glemme å bruke det, ja.... men.... plutselig, så var det gjort
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Har nå fått brukt opp det ene kortet :-) det på 500 kroner. det andre fikk jeg "feil" på.... får prøve igjen, eller kontakte utsteder.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 Jeg har to gavekort som er gått ut av dato, og jeg har store planer om å prøve å få de brukt opp. Det ene er fra Bohus, så det kan by på problemer, men er lov å prøve. Syns forøvrig det er latterlig med gyldighet på gavekort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå