Gå til innhold

Etter EL - sekret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig etter EL egentlig? Står jo på pernillesidene at sekretet blir tørt i dagene etter el..men gjelder dette både hvis man er blitt gravid og ikke?

Lete lete etter alle tegn ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle opplever det så forskjellig,men hvis man er gravid pleier man å sjeldent å være helt tør har jeg hørt.Men igjen er vi jo så forskjellige.Legen min sa engang at hvis man har forandringer(mer sekret) er det ofte et tegn på hormonelle forandringer,som regel at det kan være et gravidtegn :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde hvit utflod dagen etter EL, så var det tørt i flere dager helt til en uke etter EL. Da var det en dag med blank utflod. Ellers har det vært tørt helt fram til dagen før IKM. Nå er jeg vel egentlig veldig usikker på hva utfallet er for TR kommer ikke, IKM var i går og testen jeg tok i går og i dag var "skyggestrek", ser antydning, men må nesten lete for å se den.... Om den er positiv, så er det ikke nødvendig med utflod/slim i mellom EL og IKM. Jeg hadde forresten mer hvit utflod før IKM forrige mnd. Tror dette er veldig indivuduelt:)

Lykke til Zassy:)

Skrevet

Tusen takk for svar begge to :) Resultatet er vel da...at jeg er like langt, hehe, alt er visst vanlig og individuelt :)

Hvis noen som har blitt gravid husker hvordan det var for dem, så gjerne svar :)

Skrevet

Jeg var helt tørr mellom el og ikm første pp, er nå i 2 pp og det er slettes ikke tørt. Krysser fingrene for at det er et tegn på graviditet. Resultatet er at du fremdeles er like langt...

Skrevet

Hehe, ja der ser du. Får håpe du lykkes denne gangen da, må si fra isåfall ;) Lenge til du kan teste da? Takk for svar iallefall :)

Skrevet

Forrige gang jeg var gravid så hadde jeg ganske mye utflod, sånn siden du spør ;-P Krysser fingrene for deg :-)

Skrevet

Ja det er liksom det jeg ser for meg, at utfloden øker når det skjer noe i kroppen..men det er ikke det at jeg har det sånn egentlig..føler det kommer og går litt, tenkte bare jeg kunne følge med litt å se om det kunne gi meg en pekepinn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...