Gå til innhold

Hva gjør jeg?? gradert sykemld eller aktiv?? jeg blir sprø!!

Anbefalte innlegg

Har gått i 50% gradert sykemld nå i snart to mndr. dette føler jeg har fungert fint med unntak av to dagaer da jeg har vert dårlig og måtte tatt litt pauser innimellom dagen på jobb.

Så kommer sjefen og sier at hun får tilbakemld på at de andre på jobb ikke synst jeg fungerer bra nok. Jeg blir veldig overrasket og sjokkert for jeg føler at de timene jeg er på jobb går bra og jeg gir det jeg kan.

Vet at det var en ny som sa engang til meg den ene dagen jeg var syk at jeg burde heller vert vekke 100%.

MEN jeg vil gjerne prøve,vil gjerne vere i jobb osv. ivertfall når jeg føler det går bra selv. Men så ber da sjefen meg om å vurdere å få aktiv sykemld fordi det er det beste for alle.

Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..synst det er vanskelig gå til legen spør etter aktiv fordi andre ikke synst gradert fungerer? Men samtidig synst jeg det er trist vist det faktisk er slik at andre synst jeg IKKE fungerer eller gjør jobben min når jeg selv føler jeg gir det jeg kan og følte selv at det var ganske likt som før bare i kortere tid enn før.. Nå har jeg en lederstilling men har gitt fra meg ansvaret fordi jeg ville ha d litt lettere på jobb i og med at jeg ikke er der hver dag. , men virker ikke som de andre skjønner at jeg ikke er 100% hele tiden.

Hva synst dere og hva skal jeg gjøre.

Liker ikke at det blir snakket bak ryggen min og vil gjerne gjøre alle til lags, men synst dette er en vanskelig situasjon!!

Jeg er så lei av å tenke, bekymre meg, ha dårlig samvittighet osv hele tiden at jeg klarer ikke glede meg eller noe. kjenner jeg begynne bli deprimert.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...