Krystallen Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Tenkte å bestille time til tidlig UL på alfahelse siden det er billigere der. Men ønsker gjerne å høre litt om hvordan opplevelsen har vært der. Noen av dere som har tatt UL på alfahelse i Bergen? Fikk dere bilde og hvordan er legen der? Har altså hørt om en som ikke fikk med bilde og fikk så og si ingen informasjon. Så kun den lille på skjermen og det var alt.. Ønsker litt mer enn det så er greit å høre hvordan andre opplevde der. Ellers er det ikke verdt pengene.
TrineR Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Jeg var der for noen uker siden, var da en kvinnelig lege vertfall (syntes det var litt greitt siden jeg måtte ta innvendig). Fikk ikke så mye informasjon, men ville bare innom for å se om alt var bra så tenkte ikke så veldig over det. Kunne nok spurt mer og fått informasjon om jeg trengte det:) Fikk beskjed om at alt så bra ut, og både jeg og barnefaren fikk se hjertet banke, og så justerte hun termin ut fra det hun så. Jeg fikk ikke bilde, og angret på det etterpå, men vet ikke hvordan rutinene er på sånt - jeg tenkte jo ikke på å spørre der og da. Så kan jo hende man får bilde om man spør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå