Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Hedda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om hun ligner på storesøster så blir det ei lita frøken med masse mørkt hår:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss sto det til slutt mellom to navn, og Hedda var ett av dem! synes det er et nydelig navn:)

Skrevet

Veldig fint, og av en eller annen grunn ser jeg for meg en jente med brunt/helt mørkt hår :)

Skrevet

Hadde valgt det selv om det ikke hadde vært for at svigerinnen min heter det:)

Skrevet

Kjempe fint - et av favorittene min, men sambo er ikke like betatt av det som meg!

Skrevet

Hedda er et fantastisk fint navn!

Vår første jente heter Hedda Sofie, har mørkt krøllete langt hår. Passer perfekt!

Skrevet

Det er et flott navn! Min søster heter Hedda, ellers ville jeg kaldt jenta mi det. Hedda har hele livet hatt tykt bølgete mørkt hår(hehe, så rart..) og jeg heter Nora og var hennes lillesøster med lyse korketrekkere;) Gå for Hedda!! En sterk Ibsenkvinne:)

Skrevet

Nydelig!!!! Venter jente som har fått et annet navn allerede, men om det engang i fremtiden kommer ei tulle til er Hedda klart favorittnavn hos både meg og min kjære:)

Skrevet

Kjempefint:):) vurderer det navnet selv. Står mellom Hedda og Ingrid. Har ennå 10 uker igjen så har goood tid,

Skrevet

vår skal hete Hedda etter bestemor Heather :-) veeldig fint navn og enig at det passer til mørkt hår, selv om sjansen er stooor for at vi bare kan lage blondiner....

Skrevet

haha så vittig... mine barn skal hete hedda og nora.. vi fikk nora for 10 mnd siden og om to mnd kommer hedda :-) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...