Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Flere som må opp på natta å tisse? Jeg er 8 uker i morgen, og allerede nå er jeg opp støtt og stadig midt på natta. Jeg har aldri måtte stå opp på natta for å tisse, så dette er veldig uvant. Flere som sliter med å holde seg?
bjuli Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Da er vi to, jeg er 7+3 og det veldig uvanlig for meg også å måtte stå opp om natta men den siste uken har det vært ofte. Er vel bare å venne seg til det
Krystallen Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Ja, jeg har ALDRI hatt problemer med å tisse om natten.. Men etter jeg ble gravid så har jeg gått flere ganger på do om natten. Er til å bli gal av.. hihi. Det går det over etter 1 trimester og blir enda verre ved slutten av svangerskapet. Er uansett verdt det
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 15. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2010 Går dette over og blir verre? Trodde dette kom til å vare resten av svangerskapet. Håper i så fall at jeg kan få en liten "tissepause". Er lite fan av å stå opp hver eneste natt for å tisse. Men det er klart verdt det som du sier
bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!! Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 er bare 4+5 og springer på natta minst en gang.... Tidligere så har det gittt seg i uke 8 så da er det bare å springe
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Nattetissing og vonde pupper var mine aller første symptomer! Jeg mener å ha lest at det er hormonelt nå i starten. Nå er jeg 10+6 og tisser mer sjeldent på natta, bare hvis jeg trente på kvelden og drakk veldig mye feks. Tror denne tissinga gir seg mot 2.tri for å komme tilbake mot slutten fordi baby tar så stor plass og presser på blæra.
lillevanilje Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 Jeg er 11+4 i dag og det blir bedre I uke 7/8 mener jeg å huske det var verst - har vært oppe minst en gang pr natt frem til de siste dagene/siste uka.. Det skjer fortsatt i blant, men ikke hver natt. Men jeg hørt at det kommer tilbake igjen når fødsel nærmer seg - rett og slett fordi det ikke er plass nok der nede da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå